/ اخبار آلت کوین ها / قیمت ریپل (XRP) در آستانه صعود به سطح دو رقمی؛ رفع موانع قانونی

زمان مطالعه : 5 دقیقه

قیمت ریپل (XRP) در آستانه صعود به سطح دو رقمی؛ رفع موانع قانونی

قیمت ریپل (XRP) در آستانه صعود به سطح دو رقمی؛ رفع موانع قانونی

قیمت ریپل (XRP) پس از ایجاد یک فرصت خرید عالی، دوباره در تلاش است به سمت سطوح مقاومت بعدی جهش یابد. با وجود یک واگرایی صعودی قابل توجه در نمودار ریپل ، روند صعودی باید تایید شود. تایید روند صعودی زمانی رخ خواهد داد که قیمت از 1 دلار عبور کرده و بدون افت ثابت بماند.

قیمت ریپل ممکن است خیلی زود روندی پارابولیکی را آغاز کند تا نزدیک به بالاترین سطح سالانه حدود 2 دلار رنج شود. در حال حاضر به نظر می رسد این دارایی آماده صعود است، اما همچنان از حجم معاملات کمی برخوردار است. با این حال، احتمال صعود همچنان بالاست زیرا ریپل از یک خط روند صعودی قابل توجه پیروی می کند و جهش اخیر قدرت رالی را تایید کرده است.

در این رابطه بخوانید‌ : پروپوزال بهبود بیت کوین (BIP) چیست و چگونه کار می کند؟

همانطور که در نمودار نشان داده شده است، (MA) صد روزه به آرامی به سمت (MA) دویست روزه می رود و یک فرصت “خرید” را نشان می دهد. علاوه بر این، با هجوم عظیم نقدینگی، روند صعودی قیمت ریپل ممکن است به زودی از سر گرفته شود. علاوه بر این، برخی از عوامل دیگر نیز در افزایش قیمت ریپل نقش دارند.

نتیجه مثبت پرونده ریپل در مقابل (SEC) که ممکن است منجر به لیست شدن مجدد این دارایی در اکسچنج های ایالات متحده شود و این ممکن است باعث افزایش قیمت آن شود.

افزایش DAA (آدرس های فعال روزانه) عامل اصلی رالی آینده است زیرا ممکن است قیمت را در زمان کاهش حجم افزایش دهد.

آدرس هایی که دارای 1 تا 10 میلیون ریپل هستند و 3.32 میلیارد توکن را نگهداری می کنند، نزدیک به 18 درصد رشد داشتند. این ممکن است به مؤسساتی اشاره داشته باشد که به انباشت (XRP) ادامه می دهند و انتظار رشدی خارق العاده در سال 2022 را دارند.

ریپل به کار بر تقویت فاندامنتال های خود و حضور چشمگیرش در اروپا و خاورمیانه ادامه می دهد. به طور کلی، عملکرد ریپل از روند فعلی بازار متمایز است و موانع نظارتی همچنان به ایجاد شبکه ای مؤثرتر منجر می شوند. هدف این شرکت ارائه یک سیستم انتقال پرداخت قدرتمند با نرخ های مقرون به صرفه است.

بنابراین، با رشد فاندامنتال ها و حجم معاملات آن با وجود موانع قانونی ، انتظار می رود قیمت XریپلRP در روزهای آینده مسیر صعودی چشمگیری را تجربه کند.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین