/ اخبار بیت کوین / قیمت بیت کوین (Bitcoin) از 9400 دلار فراتر رفته است و با توجه به روند صعودی این هفته در صدد دستیابی به سطح 10 هزار دلاری است

3 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

قیمت بیت کوین (Bitcoin) از 9400 دلار فراتر رفته است و با توجه به روند صعودی این هفته در صدد دستیابی به سطح 10 هزار دلاری است

قیمت بیت کوین (Bitcoin) از 9400 دلار فراتر رفته است و با توجه به روند صعودی این هفته در صدد دستیابی به سطح 10 هزار دلاری است

دستیابی بیت کوین (Bitcoin) به سطح 10،000 دلاری از همیشه نزدیک تر است ، طی چند روز گذشته قیمت 800 دلار صعود کرد و سطوح مقاومت کمی را تجربه کرد.

 

بیت کوین (BTC) پس از کاهش قیمت به 8،640 دلار ، در تاریخ 28 ماه می طی آخرین تلاش خود برای گذر از یک روند نزولی به 9،400 دلار رسید.

در این رابطه بخوانید‌ : ارز دیجیتال بیت کوین اس وی (BSV) چیست؟

بررسی روزانه بازار کریپتوکارنسی. منبع:  Coin360

 

قیمت بیت کوین (BTC) :  افزایش حدودا 8 درصدی طی 3 روز

داده های حاصل از Cointelegraph Markets و CoinMarketCap نشان می دهد که BTC / USD در معاملات روز پنجشنبه به محدوده جدیدی دست یافته است و سود روزانه آن 3 درصد است.

 

در زمان نگارش مقاله ، قیمت قبل از برگشت جزئی به 9،460 دلار ، به 9،400 دلار صعود کرده بود. دستیابی به این سطوح یک روز پس از صعود مجدد بیت کوین (Bitcoin) به 9،000 دلار و سپس 9,200 دلار رخ داده است.

نمودار 1 روزه بیت کوین (Bitcoin). منبع:  CoinMarketCap

 

9،500  دلارهدف اصلی بعدی

همچنین بخوانید : الگوی سر و شانه ها چیست و چگونه میتوان آن را شناسایی کرد؟

بر اساس گزارش کوین تلگراف ، این موضوع با چشم انداز پرقدرتی برای بازارهای سنتی همراه بوده است و BTC / USD را به سطح 10 هزار دلاری نزدیک تر می کند.

 

سطح مقاومت تاکنون مانع از دستیابی مجدد قیمت به 10،000 دلار شده است ، در حالی که هفته گذشته نیز ماینرها با وجود سود کمتری که بعد از هالوینگ به دست آوردند ، اقدام به فروش بیت کوین (BTC) کردند و موجب کاهش قیمت شدند.

 

پس از آن گفته شد شرکت گری اسکیل (Grayscale) ، غول صندوق نهادی نیز یک و نیم برابر مقدار بیت کوین (Bitcoin) ماین شده را خریداری می کند.

 

طی این هفته ، عواملی مانند ادعای گلدمن ساکس (Goldman Sachs) مبنی بر این که کریپتوکارنسی “دارایی نیست” ، نیز نتوانستند به هیچ وجه توجه بازار را به خود جلب کنند.

 

اکنون 9،500 دلار ، سطح نوسانات قیمت در هفته های اخیر ، مانع بعدی است که قیمت باید از آن عبور کند.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید