/ اخبار بیت کوین / صندوق بازنشستگی کره جنوبی به دنبال سرمایه گذاری در صندوق ETF بیت کوین است

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

صندوق بازنشستگی کره جنوبی به دنبال سرمایه گذاری در صندوق ETF بیت کوین است

صندوق بازنشستگی کره جنوبی به دنبال سرمایه گذاری در صندوق ETF بیت کوین است

اتحادیه اعتباری معلمان کره جنوبی (KTCU) قصد دارد پس از مشورت با مدیران دارایی داخلی، در صندوق‌ های ETF بیت کوین(BTC) سرمایه گذاری کند.

صندوق بازنشستگی عمومی کره جنوبی، اتحادیه اعتباری معلمان کره جنوبی، اعلام کرد که به دنبال سرمایه گذاری در صندوق های ETF بیت کوین(BTC) است.

طبق گزارش The Korea Economic Daily در روز دوشنبه ، اتحادیه اعتباری معلمان کره جنوبی ، یکی از بزرگترین سرمایه گذاران سازمانی کره جنوبی در نظر دارد در نیمه اول 2022 در یک صندوق ETF بیت کوین(BTC) یا سایر صندوق های ETF وابسته به بیت کوین(BTC) سرمایه گذاری کند.

در این رابطه بخوانید‌ : ارز دیجیتال پولکادات (Polkadot) چیست؟

با توجه به این گزارش، اتحادیه اعتباری معلمان کره جنوبی، در نظر دارد در چندین صندوق ETF بیت کوین(BTC) از جمله شرکت‌ مدیریت دارایی کره جنوبی به نام Mirae Asset Global Investments، سرمایه گذاری کند.

این شرکت در اوریل 2021 از طریق شعبه کانادایی خود (Horizons ETFs) دو صندوق ETF آتی بیت کوین(BTC)، راه اندازی کرد.

یکی از مدیران اجرایی اتحادیه اعتباری معلمان کره جنوبی گفت: از آنجایی که برخی از محصولات ETF مرتبط با ارز دیجیتال توسط مدیران دارایی مانند Mirae Asset Global Investments به خوبی طراحی شده، ما قصد داریم پس از مشورت با مدیران دارایی داخلی خود، در محصولات ETF سرمایه گذاری کنیم.

این مقام همچنین به سرمایه گذاری احتمالی در یک ETF بیت کوین(BTC) به نام Global X که در ماه جولای درخواست خود را در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ثبت کرده بود اشاره کرد.

اتحادیه اعتباری معلمان کره جنوبی با 40.2 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت دومین شرکت سرمایه گذاراری نهادی بزرگ در کره جنوبی است. صندوق بازنشستگی کره جنوبی 40 درصد از سرمایه خود را به دارایی های جایگزین، 10 درصد داخل کشور و 9 درصد را به بازار بورس بین المللی اختصاص داده است. این شرکت هنوز مقدار و سایر جزئیات سرمایه گذاری خود در صندوق ETF بیت کوین(BTC) را تعیین نکرده است.

با توجه به اخبار، صندوق های بازنشستگی به سرمایه گذاری در بیت کوین(BTC) و سایر صنعت های مرتبط با آن علاقه مند شده اند. هفته گذشته گزارش شد صندوق امداد و بازنشستگی آتش نشانان هیوستون، 25 میلیون دلار در بیت کوین(BTC) و اتریوم(ETH) سرمایه گذاری کرده است. هیئت بازنشستگی معلمان انتاریو کانادا نیز پنجشنبه اعلام کرد، در دور تامین سرمایه 420 میلیون دلاری اکسچنج بزرگ FTX شرکت کرده است.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

 

 


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین