/ قانون‌گذاری / اولین مرحله از قانون بلاکچین (blockchain) سوئیس اجرا می شود

3 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

اولین مرحله از قانون بلاکچین (blockchain) سوئیس اجرا می شود

اولین مرحله از قانون بلاکچین (blockchain) سوئیس اجرا می شود

مرحله اول قانون دوبخشی بلاکچین (blockchain) و ارز دیجیتال سوئیس از امروز به مرحله اجرا درآمده است.

 

روز دوشنبه ، بخشی از قانون بلاکچین (blockchain) سوئیس که اصلاحات شرکت ها را پوشش می دهد ، اجرا شد. در سپتامبر 2020 ، پارلمان این کشور چارچوب قانونگذاری گسترده ای را برای فناوری بلاکچین (blockchain) و ارزهای دیجیتال در این کشور تصویب کرد.

در این رابطه بخوانید‌ : گپ بیت کوین در CME چیست و چگونه از آن در معاملات استفاده کنیم؟

 

براساس گزارش (Swissinfo) ، اجرای قانون جدید به بهبود حوزه در حال رشد کریپتو و بلاکچین (blockchain) سوئیس کمک می کند. فعالان این صنعت در سوئیس از اصلاحات گسترده مالی و شرکتی که در این قانون در سپتامبر سال 2020 تصویب شده ، تمجید کردند.

 

یکی از اعضای هیئت مدیره بانک دیجیتال (SEBA) اظهار داشت قانون بلاکچین (blockchain) جایگاه سوئیس را در اقتصاد دیجیتال نوظهور تعیین می کند. به گفته او ، عرضه اوراق بهادار قانونگذاری شده مبتنی بر بلاکچین (blockchain) به تمرکز این کشور در ارتقا نوآوری دیجیتال اشاره دارد.

 

همچنین روز دوشنبه ، شرکت کارگزاری ارز دیجیتال (AG) اعلام کرد که مجوز خود را از سازمان نظارت بر بازار مالی سوئیس یا (FINMA) دریافت کرده است. با ارائه این مجوز ، شرکت کارگزاری که بیش از یک میلیارد دلار معامله در سال گذشته انجام داده اکنون می تواند اوراق بهادار توکنیزه شده را به مشتریان خود ارائه دهد.

 

شرکت (AG) اکنون به عنوان دارنده مجوز (FINMA) به (SEBA) و (Sygnum Bank) پیوست. با اجرایی شدن بخش دوم قانون بلاکچین (blockchain) سوئیس در تابستان ، شرکت ها حضور چشمگیری در بازار مبادله دارایی و معاملات قانونی این اوراق بهادار خواهند داشت.

 

بخش دوم قانون بلاکچین (blockchain) سوئیس شامل موارد قابل توجهی در مورد زیرساخت های بازار مالی این کشور است. این بخش پشتیبانی قانونی برای معاملات اوراق بهادار و همچنین سایر مبادلات ارز دیجیتال را فراهم می کند.

 

همچنین بخوانید : برترین ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی (AI)

اکنون سوئیس به عنوان یکی از معدود کشورهایی که مقررات ارز دیجیتال و بلاکچین (blockchain) را که شامل تمام جنبه های اصلی این صنعت است آغاز کرده ، به لیختن اشتاین پیوست. با این وجود ، برخلاف رویکرد سوئیس که قوانین موجود را متناسب با بازار بلاکچین (blockchain) اصلاح کرد ، لیختن اشتاین چارچوب قانونی جدیدی را برای بازار کریپتوکارنسی و بلاکچین (blockchain) ایجاد کرده است.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید