/ اخبار آلت کوین ها / اتریوم کلاسیک (Ethereum Classic) و یک حمله 51 درصد دیگر

زمان مطالعه : 5 دقیقه

اتریوم کلاسیک (Ethereum Classic) و یک حمله 51 درصد دیگر

اتریوم کلاسیک (Ethereum Classic) و یک حمله 51 درصد دیگر

شبکه اتریوم کلاسیک Ethereum Classic (ETC) برای سومین بار طی یک ماه ، در تاریخ 29 آگوست با حمله 51 درصد دیگری روبرو شد و باعث شد سازماندهی مجدد بیش از 7000 بلاک فقط چند هفته پس از ارائه به روزرسانی های امنیتی انجام شود.

 

اتریوم کلاسیک (Ethereum Classic) با انتشار توئیتی این حمله را تأیید کرد و اظهار داشت که در حال کار بر روی راه حل های احتمالی برای حل این مشکل است. در این توییت گفته شد :

در این رابطه بخوانید‌ : اسلشینگ (Slashing) چیست؟ و چگونه میتوان از آن در امان ماند؟

 

“در حالی که اتریوم کلاسیک (ETC) همچنان در روند ارزیابی راه حل های پیشنهادی پیشرفت می کند ، ما از خطرات فعلی که شبکه را در این سطح هش ریت پایین تهدید می کند آگاه هستیم. به ماینرها ، اکسچنج ها و سایر ارائه دهندگان خدمات پیشنهاد می کنیم در حال حاضر سطح الزامات تأیید را بالاتر از 7000 نگه دارند. ”

 

این حمله چند هفته پس از آن صورت گرفت که توسعه دهندگان قصد داشتند تغییراتی را در شبکه طی سه تا شش ماه آینده به امید جلوگیری از حملات بیشتر اعمال کنند. اقدامات فوری شامل یک همکاری ماینینگ دفاعی با استخرهای ماینینگ برای حفظ و حتی افزایش پایدار هش ریت ، نظارت پیشرفته بر شبکه ، آدرس های لیست سفید و یک سیستم آربیتراژ نهایی برای مهار سازماندهی مجدد زنجیره است.

 

اتریوم کلاسیک (ETC) با انتشار توییت دیگری گفت که در حال حاضر “هش ریت کلی شبکه 3 درصد” است و هنگام آزمایش این تغییرات ، حملات مکرری ممکن است رخ دهد.

 

اتریوم کلاسیک (Ethereum Classic) فقط در ماه جاری حداقل دو حمله 51 درصد دیگر را قبل از حمله اخیر متحمل شده است. برخی از اکسچنج ها مانند اوککس (OKEx) که در خصوص حملات مداوم هشدار داده است ، حتی به اتریوم کلاسیک نیز (ETC) هشدار داد که در صورت عدم رعایت امنیت کافی ، آن را از لیست خود حذف می کند.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

همچنین بخوانید : کلاهبرداری راگ پول (rug pull) چیست؟


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین