/ اخبار آلت کوین ها / پناهگاه حیوانات (PAWS Chicago) کمک مالی از طریق دوج کوین (Dogecoin) را می پذیرد

زمان مطالعه : 5 دقیقه

پناهگاه حیوانات (PAWS Chicago) کمک مالی از طریق دوج کوین (Dogecoin) را می پذیرد

پناهگاه حیوانات (PAWS Chicago) کمک مالی از طریق دوج کوین (Dogecoin) را می پذیرد

سوزانا هومان (Susanna Homan) ، مدیرعامل این سازمان می گوید: “ما مشتاق ارتباط با جامعه رو به رشد ارزهای دیجیتال هستیم که می توانند به رفاه حیوانات در شیکاگو و حفظ جان آنها کمک کنند.”

 

پناهگاه (PAWS Chicago) ، یک سازمان نجات حیوانات با هدف توقف اتانازی گربه ها و سگها در پناهگاه ها ، در حال حاضر کمک های کریپتو را می پذیرد.

در این رابطه بخوانید‌ : روش جایگزینی با کارمزد (RBF) چیست؟

 

در بیانیه ای که روز سه شنبه منتشر شد ، (PAWS) اعلام کرد بیت کوین (BTC) ، اتر (ETH) ، دوج کوین (DOGE) و سایر توکن ها را برای حمایت از فعالیت خود جهت راه اندازی بیمارستان جدیدی برای گربه ها و سگهای بی پناه می پذیرد.

منبع:  Redditor slappy__white

به گفته این سازمان ، پذیرش کریپتو ممکن است برای پیشبرد اهدافش در جهت کاهش تعداد حیواناتی که در ایالات متحده اتانازی می شوند مورد استفاده قرار گیرد.  همچنین اعلام کرد طی 25 سال فعالیت خود 300000 عمل جراحی انجام داده و به کاهش 91 درصدی تعداد حیوانات بی خانمان کشته شده در شیکاگو کمک کرده است.

 

سگ نمادین پروژه دوج کوین (Dogecoin) از نژاد ژاپنی شیبا اینو (Shiba Inu) است که از سال 2013 به یک میم معروف تبدیل شده است. از آن زمان ، دوج کوین (DOGE) محبوبیت زیادی پیدا کرده و مورد توجه چهره های برجسته ای از جمله ایلان ماسک قرار گرفته که منجر به افزایش آن شده است. قیمت دوج کوین (DOGE) از کمتر از یک پنی به 0.68 دلار رسیده است. در زمان نگارش این مطلب ، قیمت دوج کوین 0.29 دلار است و در 24 ساعت گذشته 8 درصد کاهش یافته است.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین