/ اخبار اکسچنج ها / پاداش 400 میلیون دلاری بیتفینکس (Bitfinex) برای دریافت اطلاعات مربوط به بیت کوین (BTC) های سرقت شده در سال 2016

زمان مطالعه : 5 دقیقه

پاداش 400 میلیون دلاری بیتفینکس (Bitfinex) برای دریافت اطلاعات مربوط به بیت کوین (BTC) های سرقت شده در سال 2016

پاداش 400 میلیون دلاری بیتفینکس (Bitfinex) برای دریافت اطلاعات مربوط به بیت کوین (BTC) های سرقت شده در سال 2016

بیتفینکس (Bitfinex) در صدد بازیابی بیت کوین (Bitcoin) های سرقت شده از این اکسچنج در سال 2016 است و حتی اگر لازم باشد هزینه ای را برای یافتن هکرهای مسئول این حمله پرداخت می کند.

 

اکسچنج کریپتوی بیتفینکس مبلغ 400 میلیون دلار برای هر کسی که بتواند اطلاعاتی از هکرهایی که بیش از 120،000 بیت کوین (BTC) را در آگوست 2016 از این اکسچنج به سرقت بردند ارائه دهد ، در نظر گرفته است.

در این رابطه بخوانید‌ : کیف پول قرارداد هوشمند چیست؟

 

طبق پست منتشر شده در تاریخ 4 آگوست ، این شرکت حتی حاضر است به خود هکرها نیز پاداش دهد. هکرها در سال 2016 سیستم های امنیتی بیتفینکس را هک کردند و موفق شدند حدود 2072 تراکنش غیرمجاز انجام دهند. این شرکت توضیح داد که این “آخرین تلاش” بیتفینکس برای بازیابی این وجوه سرقت شده است.

 

توضیحات بیتفینکس در خصوص پاداش :

 

“کسانی که امکان ارتباط بیتفینکس با هکرها را فراهم کنند ، 5 درصد از کل دارایی بازیابی شده را دریافت می کنند (یا صندوق های معادل یا دارایی های معادل ارزش فعلی بازار) ، و هکرها 25 درصد از کل دارایی های سرقت شده را دریافت می کنند (یا صندوق های معادل یا دارایی های معادل ارزش فعلی بازار). هرگونه پرداخت به کسانی که بیتفینکس را به هکرها متصل کنند ، و پرداخت به خود هکرها ، جزو هزینه های بازیابی اموال مسروقه طبقه بندی می شوند. ”

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید