/ اخبار اتریوم / هایو بلاکچین در سه ماهه فعلی بیت کوین بیشتری نسبت به اتر ماین می کند

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

هایو بلاکچین در سه ماهه فعلی بیت کوین بیشتری نسبت به اتر ماین می کند

هایو بلاکچین در سه ماهه فعلی بیت کوین بیشتری نسبت به اتر ماین می کند

شرکت ماینینگ کانادایی انتظار دارد تولید اتر آن این سه ماهه بیش از 20 درصد کاهش یابد، در حالی که ماینینگ بیت کوین آن حدود 2 درصد افزایش می یابد.

شرکت ماینینگ ارز دیجیتال هایو بلاکچین (Hive Blockchain) انتظار دارد برای سه ماهه مالی منتهی به 31 دسامبر 6900 اتر (ETH) و 670 بیت کوین (BTC) تولید کند که به ترتیب کاهش و افزایش نسبت به سه ماهه قبل را نشان می دهد.

در اطلاعیه روز چهارشنبه به سهامداران، هایو اعلام کرد که از 1 اکتبر تا 21 دسامبر 6280 اتر استخراج کرده است و در مسیر استخراج روزانه بیش از 65 اتر برای باقیمانده سال 2021 است. به طور کلی 6900 اتر ماین می کند که به نسبت آمار قبلی کاهش یافته است. بیش از 20 درصد از کل 8688 اتر که این شرکت از 1 ژوئیه تا 30 سپتامبر استخراج کرده بود. هایو انتظار دارد تولید بیت کوین آن 2 درصد در این سه ماهه افزایش یابد، از تقریباً 656 بیت کوین به 670 بیت کوین.

در این رابطه بخوانید‌ : بلاکچین بیس چیست؟ آشنایی با شبکه لایه 2 Coinbase

هایو گزارش داد: «افزایش ماین بیت کوین ناشی از سرمایه‌گذاری‌های قبلی اعلام‌شده در ماینرهای نسل جدید و گسترش امکانات استخراج بیت‌کوین ما بوده است». کاهش تولید اتر در سه ماهه جاری نسبت به سه ماهه قبل تا حدی با افزایش 45 درصدی میانگین قیمت اتر جبران خواهد شد و بیت کوین بالاتر استخراج شده در این سه ماهه تحت تاثیر افزایش 35 درصدی قیمت بیت کوین بوده است.»

این شرکت ماینینگ کند شدن استخراج اتر را به دلیل افزایش میانگین سختی بیش از 16 درصدی در سه ماهه جاری، از جمله اوج آن در 7 دسامبر با ورود پروژه های بیشتر به اکوسیستم، نسبت داد. هایو همچنین گفت روند پرقدرت قیمت اتر به این شرکت در پشتیبانی از عملیات ماینینگ با افزایش سختی کمک کرده است. قیمت اتریوم از 30 سپتامبر بیش از 50 درصد افزایش یافت و به بالاترین سطح تاریخی بیش از 4800 دلار در ماه نوامبر رسید.

این شرکت ماینینگ گفت: هایو دارای موجودی اتر و بیت کوین است و استراتژی مستمری برای حفظ این موجودی تا سال 2022 در نظر دارد. ما دیگر کوین ها را نمی فروشیم و آنها را در طول سال جدید نگهداری می کنیم.»

هایو که به دلیل استخراج با تمرکز بر انرژی سبز شناخته شده است، دارای تجهیزاتی در کانادا، سوئد و ایسلند است. در ماه ژوئن، این شرکت اعلام کرد مجوز عرضه سهام خود در بورس نزدک را دریافت کرده است. در حال حاضر سهام این شرکت با قیمت 2.87 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته بیش از 2 درصد افزایش یافته است.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین