/ اخبار بیت کوین / مایکرواستراتژی 15 میلیون دلار دیگر بیت کوین (Bitcoin) خریداری کرد

3 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

مایکرواستراتژی 15 میلیون دلار دیگر بیت کوین (Bitcoin) خریداری کرد

مایکرواستراتژی 15 میلیون دلار دیگر بیت کوین (Bitcoin) خریداری کرد

مایکل سیلور (Michael Saylor) از خرید 15 میلیون دلار بیت کوین (Bitcoin) دیگر توسط شرکت مایکرواستراتژی خبر داد.

 

مدیرعامل این شرکت مایکل سیلور روز دوشنبه خرید 328 بیت کوین (BTC) دیگر را اعلام کرد و به نظر می رسد روند خرید بیت کوین(BTC) آن کاهش نخواهد یافت. این خرید که به صورت نقدی پرداخت شده بود ، برای شرکت حدود 15 میلیون دلار هزینه دربرداشت و میانگین قیمت هر کوین هنگام خرید معادل 45710 دلار بود.

در این رابطه بخوانید‌ : ری استیکینگ (restaking) چیست؟ چگونه می توان اتریوم را برای افزایش پاداش ری استیک کرد؟

 

پس از این خرید کل بیت کوین های مایکرواستراتژی به 90،859 کوین می رسد که ارزش آن طبق قیمت فعلی معادل 4.3 میلیارد دلار است. این شرکت در طول 5 ماه گذشته در حال سرمایه گذاری در بیت کوین (Bitcoin) بوده و میانگین قیمت خرید بیت کوین (Bitcoin) خود را 24،063 دلار برای هر کوین اعلام کرده است. سیلور در ماه مارس توییت کرد:

این شرکت اولین بیت کوین (Bitcoin) خود را در آگوست سال 2020 خریداری کرد و 250 میلیون دلار برای خرید 21454 کوین هزینه کرد. سپس به خرید بیت کوین های بیشتر تا پایان سال 2020 ادامه داد و در نهایت بیش از 70،000 کوین خریداری کرد.

 

در ماه فوریه ، این شرکت هوش تجاری اعلام کرد که 900 میلیون دلار دیگر به خرید بیت کوین (Bitcoin) اختصاص می دهد ،مبلغی که با خرید 19452 کوین دیگر در 24 فوریه ، در نهایت از 1 میلیارد دلار فراتر رفت.

 

کل هزینه مایکرواستراتژی برای سرمایه گذاری در بیت کوین (Bitcoin) حدود 2.18 میلیارد دلار است ، در حالی که قیمت فعلی بیت کوین (Bitcoin) ، ارزش دارایی های این شرکت را به 4.3 میلیارد دلار می رساند ، به این معنی که در صورت فروش بیت کوین هایش در مدت 5 ماه بیش از 2 میلیارد دلار سود کسب خواهد کرد. با این حال ، به نظر می رسد به این زودی اقدام به فروش نمی کند. پیش از این سیلور گفته بود که خرید بیت کوین (Bitcoin) یکی از دو هدف مهم این شرکت در کنار توسعه نرم افزار تحلیلی آن است.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

همچنین بخوانید : ارز دیجیتال ترون چیست؟ و چه کاربردی دارد؟


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین