/ قانون‌گذاری / قانونگذاران امارات متحده عربی معاملات ارز دیجیتال در منطقه آزاد دبی را تأیید کردند

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

قانونگذاران امارات متحده عربی معاملات ارز دیجیتال در منطقه آزاد دبی را تأیید کردند

قانونگذاران امارات متحده عربی معاملات ارز دیجیتال در منطقه آزاد دبی را تأیید کردند

مقامات دبی با ارائه مجوزهای قانونی ، به استقبال بیشتر از صنعت کریپتوکارنسی ادامه می دهند.

 

قانونگذاران مالی امارات متحده عربی به توافقی دست یافته اند که به طور رسمی اجازه معامله و پشتیبانی از کریپتوکارنسی ها را در منطقه آزاد اقتصادی دبی می دهد.

در این رابطه بخوانید‌ : لیکوییدیتی (liquidity) در صرافی های ارز دیجیتال چیست؟

 

مرکز تجارت جهانی دبی (DWTCA) روز چهارشنبه اعلام کرد با سازمان اوراق بهادار و کالای امارات متحده عربی (SCA) توافقنامه ای را برای حمایت از قانونگذاری و معاملات دارایی های دیجیتال در منطقه آزاد (DWTCA) امضا کرده است.

 

این امر چارچوبی را ایجاد می کند که به (DWTCA) اجازه می دهد مجوزهای لازم برای فعالیت های مالی مربوط به ارزهای دیجیتال را صادر کند. به عنوان بخشی از این توافقنامه ، (SCA) همچنین بر فعالیت های مهم مرتبط با کریپتو ، مانند عرضه توکن ، لیست شدن توکن ها ، معاملات و مراحل صدور مجوز نظارت می کند.

 

این توافقنامه توسط مریم السویدی سرپرست اجرایی (SCA) و مدیر ارشد (DWTCA) و همچنین یکی از مدیران بخش بازاریابی گردشگری و بازرگانی دبی امضا شد.

 

السویدی گفت پروژه جدید مطابق با تعهد (DWTCA) برای گسترش خدماتش به عنوان یک منطقه آزاد و پشتیبانی از فناوری های جدید مانند توکن های غیرقابل تعویض است. وی افزود: “در حالی که دبی به پیشرفت خود در جهت نوآوری و اقتصاد دیجیتالی ادامه می دهد ، (DWTCA) به دنبال حمایت از کسب و کارهای مبتنی بر بلاکچین و کریپتو است.”

 

توافق جدید تعهد امارات متحده عربی برای تبدیل شدن به یک قطب جهانی دوستدار کریپتو را نشان می دهد.در ماه آوریل وزیر اقتصاد امارات اعلام کرد ارزهای دیجیتال و توکنیزیشن دارایی ها جزو برنامه های این کشور برای رشد اقتصادش در 10 سال آینده است. بورس اوراق بهادار دبی (Nasdaq Dubai) نیز یک صندوق عمومی بیت کوین (BTC) را توسط شرکت سرمایه گذاری دارایی های دیجیتال کانادایی 3iQ در ماه ژوئن فهرست کرد.

 

همچنین بخوانید : هاوینگ بیت کوین (Bitcoin Halving) چیست؟ و چه تاثیری بر قیمت آن دارد؟

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید