/ فین تک های ارزهای دیجیتال / حجم معاملاتی توکن های NFT میمون های جهش یافته طی 24 ساعت 221 درصد افزایش یافت

زمان مطالعه : 5 دقیقه

حجم معاملاتی توکن های NFT میمون های جهش یافته طی 24 ساعت 221 درصد افزایش یافت

حجم معاملاتی توکن های NFT میمون های جهش یافته طی 24 ساعت 221 درصد افزایش یافت

حجم معاملات مجموعه‌ برتر NFT های میمون های جهش یافته (MAYC) که به تازگی با رنگ‌ های درخشان ظاهر شد، تنها در 24 ساعت افزایش استثنایی داشت و این مجموعه NFT در رتبه اول بازار NFT های مبتنی بر اتریوم (ETH)، اوپن سی (OpenSea) قرار داد.

کالین وو (Colin Wu)، روزنامه نگار چینی، روز گذشته در توییتر اشاره کرد که حجم معاملات مجموعه میمون های جهش یافته به میزان 221 درصد افزایش یافت و در 24 ساعت گذشته از 5200 اتریوم (ETH) فراتر رفت. علاوه بر این، وو همچنین تاکید کرد که این امر تاثیر مستقیمی بر تقاضا که صبح دوشنبه حدود 10 اتریوم بود، داشت.

حجم معاملات این مجموعه NFT در یک روند صعودی، با نزدیک به 162 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته ، یعنی عصر دوشنبه، از 6500 اتریوم نیز فراتر رفت. علاوه بر این، کف تقاضا از 11 اتریوم نیز فراتر رفته و در آستانه عبور از 15 اتریوم است. این مجموعه با توجه به رشد مداوم خود، تسلطش را حفظ کرده و جایگاه اول را در وب سایت اوپن سی به دست آورده است و از مجموعه میمون های کسل (BAYC) که در زمان انتشار این مقاله در رتبه دوم اوپن سی قرار دارد، پیشی گرفته است.

در این رابطه بخوانید‌ : سولانا (solana) چیست؟ و چگونه کار میکند؟

NFT های برتر. منبع: OpenSea

تسلط مجموعه های NFT ایپ در بازار

این اولین بار نیست که NFT مجموعه موتانت ایپ یاچت کلاب چنین استقبال خارق العاده ای را تجربه می کند. این مجموعه در اوایل سپتامبر سال جاری راه اندازی شد و با استقبال خیره کننده سرمایه گذاران مواجه شد. یوگا لبز (Yuga Labs) تنها در یک ساعت پس از راه اندازی، مقدار قابل توجه 10000 توکن NFT موتانت ایپ را به خریداران جدید فروخت و در نتیجه در یک ساعت بیش از 96 میلیون دلار اتریوم تولید کرد.

علاوه بر این، بورد ایپ یاچت کلاب همراه با موتانت ایپ یاچت کلاب و بورد ایپ کنل کلاب (BAKC) امسال عملکرد بهتری داشته اند و جایگاه خود را در بازار مجموعه NFT های برتر تضمین کرده اند. در ماه آگوست، هر سه مجموعه در مجموع بیش از 170000 اتریوم، یعنی 644 میلیون دلار از حجم معاملات کلی را به خود اختصاص دادند.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین