/ اخبار اکسچنج ها / اکسچنج کراکن قصد دارد در سال 2022 به یک شرکت سهامی عام تبدیل شود

زمان مطالعه : 5 دقیقه

اکسچنج کراکن قصد دارد در سال 2022 به یک شرکت سهامی عام تبدیل شود

اکسچنج کراکن قصد دارد در سال 2022 به یک شرکت سهامی عام تبدیل شود

کراکن می تواند با تبدیل شدن به یک شرکت عمومی مستقر در ایالات متحده ، راه کوین بیس (Coinbase) را دنبال کند.

 

مدیر عامل شرکت کراکن ، جسی پاول (Jesse Powell) ، اعلام کرد این اکسچنج ارز دیجیتال می تواند قبل از پایان سال 2022 عمومی شود. پاول این موضوع را طی مصاحبه ای با بلومبرگ اعلام کرد و اظهار داشت که این اقدام پیشرفتی طبیعی برای این شرکت در مسیر ارائه ارزهای دیجیتال به جهان است.

در این رابطه بخوانید‌ : قرارداد هوشمند در بلاک چین چیست و چگونه کار می کند؟

 

به گفته پاول ، کراکن اکنون در حال آماده سازی برای عرضه عمومی در 12 تا 18 ماه آینده است. در اوایل ماه ژوئن ، کوین تلگراف گزارش داد با توجه به عملکرد ضعیف عرضه سهام کوین بیس در اواسط ماه آوریل ، کراکن در حال بررسی مجدد برنامه های خود برای عرضه مستقیم سهامش و تبدیل شدن به یک شرکت عمومی است.

 

در ماه مارس ، سخنگوی كراكن ادعا كرد كه این شركت خیلی بزرگ است و از طریق ادغام با یك شركت با هدف خاص تملک (SPAC) نمی تواند عمومی شود.

 

با توجه به اینکه (SPAC) و لیست شدن مستقیم سهام جزو برنامه های کراکن نیست ، آخرین اعلامیه پاول ممکن است به این معنی باشد که کراکن آماده است تا یک عرضه اولیه عمومی را راه اندازی کند.

 

کراکن اخیراً از سوی (RIT Capital Partners) که یک صندوق سرمایه گذاری 5.3 میلیارد دلاری است ، حمایت شد. طبق داده های کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) ، چهارمین اکسچنج بزرگ از نظر حجم معاملات ، در صدد جمع آوری سرمایه بیشتر است.

 

این اکسچنج 11 ساله با بیش از شش میلیون مشتری و فعالیت در حدود 190 كشور ، همچنین به دنبال گسترش دامنه فعالیت خود در هند است. کراکن یکی از سه اکسچنج اصلی است که قصد دارد به 15 میلیون سرمایه گذار کریپتوکارنسی در هند حتی با وجود عدم شفافیت قانونی در این کشور خدمت کند.

 

همچنین بخوانید : ماینینگ بیت کوین (Bitcoin Mining) چیست؟ و با چه هدفی انجام میشود؟

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین