/ عمومی / بازی مبتنی بر اتریوم قهرمانان ماویا در تامین سرمایه اولیه 5.5 میلیون دلار جمع آوری کرد

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

بازی مبتنی بر اتریوم قهرمانان ماویا در تامین سرمایه اولیه 5.5 میلیون دلار جمع آوری کرد

بازی مبتنی بر اتریوم قهرمانان ماویا در تامین سرمایه اولیه 5.5 میلیون دلار جمع آوری کرد

بازی آنلاین مبتنی بر بلاکچین قهرمانان ماویا (Heroes of Mavia) بیش از 5 میلیون دلار از سرمایه گذارانی از جمله بایننس لبز (Binance Labs) و آلامدا ریسرچ (Alameda Research) دریافت کرده است.

این بازی برای کسب درآمد مبتنی بر شبکه اتریوم اخیرا تامین سرمایه اولیه خود را تکمیل کرده است که در آن 5.5 میلیون دلار از سرمایه‌ گذاران وب تری (Web3) و متاورس، از جمله بایننس لبز، جمع‌ آوری کرده است.

این پروژه قصد دارد از تزریق سرمایه جدید برای توسعه بیشتر بازی، جذب استعدادهای برتر و گسترش جامعه حامیان خود استفاده کند.

در این رابطه بخوانید‌ : اجماع اثبات سهام نامزد شده (NPoS) چیست؟ و چگونه کار میکند؟

دور تامین سرمایه اولیه توسط بایننس لبز رهبری شد و شامل مشارکت چندین شرکت سرمایه‌ گذاری خطرپذیر بود.

این شرکت ها شامل دلفی دیجیتال (Delphi Digital)، جن بلاک کپتال (Genblock Capital)، مکانیزم کپتال (Mechanism Capital)، آلامدا ریسرچ (Alameda Research)، انیموکا برندز (Animoca Brands)، ییلد گیلد گیمز (YGG)، YGG SEA، اکس نتورک کپتال (ExNetwork Capital)، دابل پیک ونچرز (Double Peak Ventures)، مریت سرکل (Merit Circle)، هشکی کپتال (Hashkey Capital) و بسیاری از سرمایه گذاران فرشته دیگر است.

بیل چین (Bill Chin)، رئیس بخش سرمایه گذاری بایننس لبز، گفت: بازی هایی با قابلیت کسب درامد در سطح جهانی در حال رشد هستند و ما معتقدیم که بازی ماویا و تیم آن یکی از برترین گزینه های در فضای کریپتو هستند.

بازی استراتژی MMO

قهرمانان ماویا که توسط استودیو Skrice توسعه یافته است، یک بازی استراتژیک آنلاین (MMO) است که در جزیره ای با تم فانتزی به نام ماویا جریان دارد. در آنجا، بازیکن، فرمانده یک پایگاه است که تنها هدف آن رشد ارتش خود با استفاده از منابع به دست آمده از حمله به پایگاه های دیگران است.

این بازی ویژگی‌ های پیشرفته‌ ای را برای گیم فای (GameFi) به ارمغان می‌ آورد و اجازه پخش زنده حملات و دفاع حین بازی را می دهد. این رویکرد تضمین می‌ کند که نبردها به‌ طور دائم ضبط می‌ شوند و می‌ توانند برای همیشه توسط هر کسی مشاهده شوند.

در این بازی ماویا (MAVIA) توکن حاکمیتی آن است، که به دارندگان اجازه می‌ دهد تا در مورد تصمیمات خاصی در خصوص بازی رای دهند و برای خرید و اجاره NFT در بازار ماویا استفاده می‌شود.

دومین توکن روبی (Ruby) است، یک ارز درون بازی که می توان آن را با برنده شدن در نبردها به دست آورد و برای خرید از آن استفاده کرد.

این بازی هدف بلند پروازانه ای دارد که با هیجانات گیم پلی و ویژگی های منحصر به فرد کسب درآمد، کل فضای بازی NFT را تغییر دهد.

تریستان چادری (Tristan Chaudhry)، مدیر عامل استودیو Skrice، در مورد جمع آوری کمک های مالی گفت:

ما از داشتن چنین پشتوانه قدرتمندی از سوی برخی از بزرگترین و تاثیرگذارترین سرمایه گذاران در این فضا بسیار هیجان زده هستیم. مفتخریم که بگوییم همه شرکای ما از دیدگاهمان را برای تبدیل بازی قهرمانان ماویا به یک رهبر در بازی‌ های مبتنی بر بلاکچین (blockchain) حمایت می کنند.

همچنین بخوانید : بیت کوین چیست؟ و چه تغییری در بازارهای مالی ایجاد کرد؟

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

 


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید