/ اخبار آلت کوین ها / گری اسکیل به دنبال تبدیل صندوق چند توکنی خود به ETF است

22 ساعت پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

گری اسکیل به دنبال تبدیل صندوق چند توکنی خود به ETF است

بازار بورس نیویورک (NYSE)، به نمایندگی از گری اسکیل در تاریخ 14 اکتبر این درخواست را در قالب فرم 19b-4 ارائه کرد. فرمی که از SEC می‌خواهد طبق قوانین اجازه فهرست شدن یک ETF جدید را بدهد.صندوق Digital Large Cap Fund گری اسکیل حدود 524 میلیون دلار دارایی را مدیریت می کند که 76 درصد آن به بیت کوین، 18٪ به اتر و باقیمانده به سولانا، ریپل XRP و اوالانچ AVAX اختصاص دارد.

گری اسکیل به دنبال تبدیل صندوق چند توکنی خود به ETF است

گری اسکیل به دنبال دریافت مجوز از SEC است تا صندوق 524 میلیون دلاری خود را به یک ETF تبدیل کند.

شرکت مدیریت دارایی های دیجیتال گری اسکیل Grayscale به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده درخواست داده است تا صندوق چندتوکنی ۵۲۰ میلیون دلاری خود را که چندین ارز دیجیتال را ردیابی می کند، به یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) تبدیل کند.

بازار بورس نیویورک (NYSE)، به نمایندگی از گری اسکیل در تاریخ 14 اکتبر این درخواست را در قالب فرم 19b-4 ارائه کرد. فرمی که از SEC می‌خواهد طبق قوانین اجازه فهرست شدن یک ETF جدید را بدهد.

در این رابطه بخوانید‌ : لیکویید استیکینگ چیست؟مقایسه استیکینگ و لیکویید استیکینگ

صندوق Digital Large Cap Fund گری اسکیل حدود 524 میلیون دلار دارایی را مدیریت می کند که 76 درصد آن به بیت کوین، 18٪ به اتر و باقیمانده به سولانا، ریپل XRP و اوالانچ AVAX اختصاص دارد.

گری اسکیل در فرم 8-K به سرمایه گذاران خود اطلاع داد که این صندوق منعکس کننده تغییرات قوانین و لیستینگ پیشنهادی NYSE است. تبدیل این صندوق به یک ETF اسپات به سرمایه گذاران امکان می دهد سهام صندوق را راحت تر خرید و فروش کنند.

فرم درخواست گری اسکیل. منبع: SEC

فرم درخواست گری اسکیل. منبع: SEC

این درخواست پس از درخواست و راه اندازی صندوق های ETF بیت کوین و اتریوم و تایید آنها توسط SEC در اوایل سال جاری ارائه شد.

SEC قبلاً همه درخواست‌ها را برای ETFهای اسپات کریپتو رد کرد تا اینکه تصمیم دادگاه در ماه اوت به نفع Grayscale باعث شد این نهاد رویکرد خود را تغییر دهد.

ETF های اسپات دارایی های اصلی را در ترازنامه خود نگهداری می کنند، در حالی که صندوق های غیر اسپات که بر قراردادهای فیوچرز متکی هستند به دلیل وجود مقررات اضافی خرید و فروش سهام در صندوق ها را برای سرمایه گذاران دشوارتر کرده است.

پس از تبدیل این صندوق به ETF، سرمایه گذاران Grayscale شروع به فروش سهام خود کردند زیرا تخفیف قابل توجهی که به ارزش خالص دارایی صندوقها داده میشد از بین رفت.

شش ماه قبل از تبدیل GBTC به ETF، سرمایه گذاران می توانستند سهام GBTC را با 44 درصد تخفیف در مقایسه با خرید بیت کوین اسپات خریداری کنند. سرمایه‌گذاران GBTC زمانی که صندوق به ETF تبدیل شد از این تفاوت قیمتی سود بردند.

تخفیف GBTC پس از تبدیل به ETF. منبع: YCharts

تخفیف GBTC پس از تبدیل به ETF. منبع: YCharts

صندوق بیت کوین این شرکت از زمان تبدیل در ژانویه، 21 میلیارد دلار خروجی داشته است، در حالی که ETF اتریوم آن از زمان تبدیل در ماه جولای، 3 میلیارد دلار خروجی داشته است.

در 10 اکتبر، گری اسکیل 35 آلتکوین، از جمله دوج کوین Dogecoin، ورلدکوین (WLD) و ژوپیتر Jupiter را به لیستی از دارایی هایی که برای سرمایه گذاری درآینده مد نظر دارد اضافه کرد.

همچنین تقریباً هر ماه یک‌ صندوق جدید کریپتو راه‌اندازی می‌کند، به عنوان مثال صندوق سرمایه‌گذاری آوه Aave در 3 اکتبر، صندوق تراست ریپل XRP در 12 سپتامبر و صندوق آوالانچ Avalanche در 22 اوت راه اندازی شد.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

همچنین بخوانید : تجمیع UTXO چیست و چگونه می تواند در کاهش کارمزد تراکنش بیت کوین به شما کمک کند؟


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید