/ اخبار بیت کوین / دولت ایالات متحده بیت کوین های جاده ابریشم را می فروشد!

1 ماه پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

دولت ایالات متحده بیت کوین های جاده ابریشم را می فروشد!

دولت ایالات متحده بیت کوین های جاده ابریشم را می فروشد!

اسکات جانسون وکیل دادگستری ایالات متحده اظهار داشت که سرویس مارشال ایالات متحده (USMS) تقریباً به طور قطع در حال فروش بیت کوین BTC ضبط شده از بازار جاده ابریشم است.

ادعاهای جانسون بر اساس توافقنامه خدماتی است که بین USMS و کوین بیس Coinbase در ماه ژوئن امضا شد. به گفته جانسون، این توافق نشان می دهد که دارایی های USMS تفکیک شده باقی می ماند و هرگونه انتقال به صرافی ها نشان دهنده این است که این فروش اتفاق افتاده یا در حال انجام است.

جانسون این موضوع را در پستی در X توضیح داد و گفت که USMS بیت کوین را مطابق با شرایط توافق به یک آدرس امانتداری ارسال کرده است.

در این رابطه بخوانید‌ : سود باز یا اپن اینترست (open interest) در بازار آتی کریپتو چیست؟

منبع: اسکات جانسون

منبع: اسکات جانسون

تایید رسمی این تراکنش ها حداکثر با گزارش برنامه مصادره دارایی وزارت دادگستری مربوط به ژانویه 2024، ارائه خواهد شد. جانسون همچنین به انگیزه های سیاسی در پس زمان این فروش اشاره کرد و گفت که دولت بایدن هریس ممکن است این اقدامات را به دلیل حمایت دونالد ترامپ از صنعت بیت کوین انجام داده باشد.

دیدگاه های متناقض

با این حال، همه با اظهارات جانسون موافق نیستند. رایان لی، تحلیلگر ارشد Bitget Research، معتقد است که با وجود نگرانی های اولیه، بعید است که بیت کوین جاده ابریشم به فروش برسد.

این اختلاف در نظرات نشان دهنده عدم اطمینان و گمانه زنی گسترده در جامعه ارزهای دیجیتال در مورد بیت کوین تحت کنترل دولت و تأثیر بالقوه آن در بازار است.

به گفته شرکت تحلیلی Arkham Intelligence، دولت ایالات متحده در 15 آگوست نزدیک به 600 میلیون دلار بیت کوین به کوین بیس منتقل کرد. بیت کوین به کیف پول امانتداری کوین بیس پرایم ارسال شد که با ادعاهای جانسون مطابقت دارد.

از لحاظ تاریخی، تراکنش‌های بزرگ توسط «نهنگ ها»، می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی بر قیمت بیت‌کوین داشته باشد. سرمایه گذاران اغلب این معاملات را دنبال می کنند تا فشار فروش بالقوه را پیش بینی کنند.

دولت ایالات متحده در حال حاضر بزرگترین دارنده بیت کوین است، که توسط رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ نیز تاکید شده است. ترامپ متعهد شده است که در صورت انتخاب مجدد، هیچ یک از دارایی های بیت کوین دولت ایالات متحده را نفروشد.

10000 بیت کوینی که اخیراً منتقل شد در جریان حمله جاده ابریشم در سال 2022 ضبط شد. در آن عملیات، وزارت دادگستری کشف 50000 بیت کوین را از این بازار دارک نت اعلام کرد.

این جابجایی قابل توجه به دنبال انتقال بزرگ دیگری در آوریل رخ داده که دولت ایالات متحده 2 میلیارد دلار بیت کوین را که از جاده ابریشم مصادره شده بود منتقل کرد.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید