/ اخبار آلت کوین ها / پس از رشد قیمت 25 درصدی لایت کوین تعداد آدرس های آن از اتریوم پیشی گرفت

زمان مطالعه : 5 دقیقه

پس از رشد قیمت 25 درصدی لایت کوین تعداد آدرس های آن از اتریوم پیشی گرفت

طبق داده های (Glassnode) که توسط بنیاد لایت کوین به اشتراک گذاشته شده است، رشد لایت کوین اخیراً به طور قابل توجهی سرعت گرفته است، تا جایی که تعداد کل آدرس های آن از آدرس های اتریوم پیشی گرفت.

پس از رشد قیمت 25 درصدی لایت کوین تعداد آدرس های آن از اتریوم پیشی گرفت

لایت کوین (LTC)، ارز دیجیتالی که اغلب به عنوان نقره در مقابل طلای بیت کوین شناخته می شود، با افزایش استقبال مواجه شده است، تا جایی که تعداد کل آدرس های موجود در این شبکه اکنون از تعداد کل آدرس های موجود در اتریوم (ETH) فراتر رفته است.

طبق داده های (Glassnode) که توسط بنیاد لایت کوین به اشتراک گذاشته شده است، رشد لایت کوین اخیراً به طور قابل توجهی سرعت گرفته است، تا جایی که تعداد کل آدرس های آن از آدرس های اتریوم پیشی گرفت.

شایان ذکر است که «آدرس‌های کل» شاخصی که توسط شرکت تحلیلی گلسنود استفاده می‌شود، نشان‌دهنده تعداد آدرس‌های متمایزی است که از زمان پیدایش تا کنون در هر تراکنش (چه به عنوان فرستنده یا گیرنده) در شبکه بلاک چین ثبت شده اند.

در این رابطه بخوانید‌ : اکسی اینفینیتی چیست؟ و چگونه کار می‌کند؟

در یک بلاک چین عمومی مانند بیت کوین، آدرس یک شناسه منحصر به فرد است که به کاربران امکان ارسال و دریافت تراکنش ها را می دهد، اما نشان دهنده یک کاربر واحد نیست، زیرا کاربر می تواند چندین آدرس را به صورت رایگان ایجاد کند. برخی از حامیان حریم خصوصی به کاربران توصیه می کنند برای هر تراکنش یک آدرس ایجاد کنند.

افزایش آدرس‌های لایت کوین در زمانی اتفاق می‌افتد که هش ریت آن به بالاترین حد خود یعنی حدود 680 TH/s رسیده است. لایت کوین از الگوریتم اجماع اثبات کار (PoW) درست مانند بیت کوین استفاده می کند.

هش ریت لایت کویندر حالی  رشد کرده که قیمت آن به طور قابل توجهی افزایش یافته است. در 30 روز گذشته، قیمت این ارز دیجیتال بیش از 30 درصد افزایش یافته است که از سایر دارایی های دیجیتال برتر عملکرد بهتری داشته است.

نمودار قیمت لایت کوین

نمودار قیمت لایت کوین

مانند بیت کوین، لایت کوین نیز رویدادهای هالوینگ را تجربه می کند که در آن پاداش کوین بیس برای ماینرها نصف می شود. انتظار می‌رود رویداد هالوینگ بعدی لایت کوین در آگوست 2023 رخ دهد و پاداش استخراج را از 12.5 LTC به 6.25 LTC کاهش دهد. رویدادهای هالوینگ صعودی تلقی می شوند، زیرا عرضه جدید در بازار از طریق آنها به نصف کاهش می یابد.

همانطور که CryptoGlobe گزارش داد، داده های تاریخی نشان می دهد که قیمت لایت کوین می تواند ماه ها پس از رویداد هالوینگ به حدی برسد که در سال آینده به بالاترین قیمت خود برسد. با این حال، این ارز دیجیتال همچنین می‌تواند درست پس از هالوینگ، اصلاح را تجربه کند.

بر اساس داده‌های رکت کپیتال (Rekt Capital)، تحلیل‌گر مشهور ارزهای دیجیتال، لایت‌کوین «پیش از هالوینگ به شدت رشد می‌کند»، لایت کوین افزایش ۸۲۰ درصدی را ۱۲۲ روز قبل از اولین هالوینگ خود، و رشد ۵۵۰ درصدی را ۲۴۳ روز قبل از دومین هالوینگ خود تجربه کرد.

از لحاظ تاریخی، این ارز دیجیتال پس از رویداد هالوینگ نیز رشد چشمگیری داشت. پس از هالوینگ اول، 12400 درصد افزایش یافت در حالی که پس از هالوینگ دوم 1573 درصد افزایش یافت.

پس از بیش از دو هفته انباشت آدرس‌های بزرگی که بین 1000 تا 100000 LTC دارند قیمت لایت کوین در اواخر سال گذشته افزایش یافت.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین