/ اخبار آلت کوین ها / تعداد قراردادهای هوشمند مبتنی بر کاردانو از 4000 فراتر رفت

زمان مطالعه : 3 دقیقه

تعداد قراردادهای هوشمند مبتنی بر کاردانو از 4000 فراتر رفت

پس از هارد فورک Vasil در ماه سپتامبر، Plutus Scripts (یک پلتفرم قراردادهای هوشمند مبتنی بر کاردانو) به سرعت 4000 کاربر هوشمند جدید جذب کرده است. بر اساس داده‌ های موجود، تعداد قراردادهای هوشمند کاردانو در تاریخ 3 دسامبر به 4027 رسید. 

تعداد قراردادهای هوشمند مبتنی بر کاردانو از 4000 فراتر رفت

شبکه کاردانو (ADA) در سپتامبر 2021 به روز رسانی شد و طی آن یک قابلیت جدید به سیستم قراردادهای هوشمند اضافه شد و مقیاس پذیری و عملکرد این شبکه بهبود یافت. با وجود کاهش قیمت در سال 2022، شبکه کاردانو در موارد متعددی توسعه یافته است.

پس از هارد فورک وسیل Vasil در ماه سپتامبر، Plutus Scripts (یک پلتفرم قراردادهای هوشمند مبتنی بر کاردانو) به سرعت 4000 کاربر هوشمند جدید جذب کرده است. بر اساس داده‌ های موجود، تعداد قراردادهای هوشمند کاردانو در تاریخ 3 دسامبر به 4027 رسید.

این نمودار قراردادهای هوشمند ساخته شده با استفاده از Plutus را که اکنون در بلاکچین کاردانو در حال اجرا هستند، نشان می دهد. تا 4 دسامبر، تعداد کل قراردادهای هوشمند به 4050 رسیده است.

در این رابطه بخوانید‌ : بناناگان (Banana Gun) چیست؟ و چگونه عمل میکند؟

این میزان نشان دهنده رشد 316 درصدی در سال 2022 است. پس از تکمیل هارد فورک آلونزو (Alonso)، کاردانو توانست به جامعه توسعه‌ دهنده، پلتفرم توسعه برنامه‌ریزی و سیستم مالی غیرمتمرکز (DeFi) را ارائه دهد.

رشد شبکه کاردانو

به گفته کاردانو، تیم آن اخیرا در حال کار بر روی افزایش ظرفیت اسکریپت، Plutus Debugger MVP و اجرای پشتیبانی کامل Babbage در ابزارهای Plutus است.

در ماه نوامبر، شرکت سازنده کاردانو به نام Input Output Global (IOG) راه‌اندازی اولین سیستم غیرمتمرکز بلاکچین و به دنبال آن ایجاد یک منبع جدید برای توسعه دهندگان Plutus DApp را در وب‌سایت خود اعلام کرد.

شایان ذکر است، کاردانو از نظر میزان فعالیت‌ های توسعه ای ماهانه در میان بقیه پلتفرم‌ های رمزارز پیشرو بود.

چارلز هاسکینسون به ترول ها پاسخ می دهد

همچنین لازم به ذکر است که در اوایل سال جاری، چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، بنیانگذار کاردانو، به این ادعا که استقرار برنامه ریزی شده هارد فورک Vasil ممکن است بر عملکرد قرارداد هوشمند شبکه آسیب برساند، پاسخ داد.

هاسکینسون در ماه جولای گفت که شبکه کاردانو، حفاظت های لازم را برای اطمینان از سازگاری قراردادهای هوشمند با اصلاحات، انجام داده است.

او گفت که این ادعاها توسط ترول ها که او آنها را احمق و متهم به ایجاد ترس از دست دادن فرصت فروش (FUD) کرده، مطرح شده است و همچنین تاکید کرد که این شبکه قرارداد هوشمند همانطور که طراحی شده بود به کار خود ادامه خواهد داد.

در نهایت، طبق یک مدل پیش‌بینی قیمت مبتنی بر هوش مصنوعی، پیش‌بینی می‌شود که توکن بومی کاردانو تا پایان سال جاری با قیمت 0.42 دلار معامله شود.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

 

همچنین بخوانید : آشنایی کامل با مارکت پلیس Magic Eden

در نیپوتو مارکت امکان خرید و فروش تتر برای شما فراهم شده است.


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین