/ اخبار ارز دیجیتال / ونزوئلایی ها می توانند با ارزهای دیجیتال هزینه تاکسی را پرداخت کنند

زمان مطالعه : 5 دقیقه

ونزوئلایی ها می توانند با ارزهای دیجیتال هزینه تاکسی را پرداخت کنند

ونزوئلایی ها می توانند با ارزهای دیجیتال هزینه تاکسی را پرداخت کنند

اپلیکیشن تاکسیرانی یامی (Yummy) مستقر در ونزوئلا، پرداخت با ارزهای دیجیتال را از طریق پلتفرم بایننس پی (Binance Pay) می پذیرد. این اعلامیه در حساب توییتر شرکت لیگل راکس (Legal Rocks) منتشر شد که نشان می دهد بایننس با سرویس تاکسیرانی یامی رایدز (Yummy Rides) همکاری کرده است.

مدیر عامل یامی، ویسنته زوارس (Vicente Zavarce)، این اطلاعات را تایید کرد و جزئیات بیشتری از این خدمات جدید ارائه کرد.

«به لطف همکاری ما با بایننس پی، اکنون می توانید در یامی هزینه ها را با ارزدیجیتال پرداخت کنید. اشتراک گذاری با استیبل کوین؟ زوارس نوشت: فقط در یامی.»

در این رابطه بخوانید‌ : چگونه ارز دیجیتال را در کیف پول های نرم افزاری ذخیره کنیم؟

این مدیر اجرایی تصریح کرد که در حال حاضر این شرکت فقط با استیبل کوین‌هایی مانند تتر (USDT)، یکی از پرکاربردترین ارزهای دیجیتال در ونزوئلا، پرداخت‌ها را می‌پذیرد.

قبل از این ادغام، سرویس تاکسیرانی یامی فقط از طریق پلتفرم های بانکی و مالی مانند یَپ (Yappe)، زِله (Zelle)، موبایل پی منت (Mobile Payment)، کردیت کارت (credit cards) و پی پال (PayPal) گزینه پرداخت را ارائه می کرد.

پاسخگویی به درخواست های کاربران

قابلیت جدید پرداخت هزینه با ارزهای دیجیتال از طریق بایننس به دلیل افزایش استفاده از ارزهای دیجیتال در ونزوئلا و درخواست کاربران از شرکت یامی راه اندازی شده است.

برای استفاده از این روش پرداخت جدید، که از 12 آوریل در دسترس است، کاربران فقط باید اپلیکیشن یامی را به روز رسانی کنند.

پلتفرم ایجاد شده توسط این صرافی به شما این امکان را می دهد که ارزهای دیجیتال از جمله استیبل کوین ها را بدون پرداخت کمیسیون ارسال و دریافت کنید. پرداخت ها با اسکن کد QR در برنامه انجام می شود.

طبق گزارش وب‌سایت محلی کریپتو نوتیسیاس (cryptonoticias.com)، کاربران این پلتفرم تاکسیرانی از این همکاری خرسند هستند و امیدوارند که پرداخت‌های ارزدیجیتال به سایر خدمات مانند تحویل کالا تعمیم یابد.

با این حال، مدیر عامل یامی گزارش داد که پرداخت‌های ارز دیجیتال فقط برای خدمات حمل و نقل در دسترس است. هنوز مشخص نیست که قابلیت جدید بعداً به سایر خدمات تعمیم می یابد یا خیر.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید