/ اخبار بیت کوین / گوئینت پالترو از همکاری با برنامه کش اپ و اهدای 500 هزار دلار بیت کوین هدیه خبر داد

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

گوئینت پالترو از همکاری با برنامه کش اپ و اهدای 500 هزار دلار بیت کوین هدیه خبر داد

گوئینت پالترو از همکاری با برنامه کش اپ و اهدای 500 هزار دلار بیت کوین هدیه خبر داد

گوئینت پالترو (Gwyneth Paltrow) از همکاری با برنامه کش اپ و پرداخت 500 هزار دلار هدیه بیت کوین خبر داد.

گوئینت پالترو، بازیگر برنده اسکار، اعلام کرده که به عنوان بخشی از همکاری جدید خود با پلتفرم پرداخت ارز دیجیتال کش اپ (Cash App)، مقدار 500.000 دلار بیت کوین به دنبال کنندگانش اهدا می کند.

طبق یک سری پست‌ ها در رسانه‌ های اجتماعی، پالترو به منظور ترویج پذیرش و مقبولیت بیشتر بیت‌ کوین (BTC) با برنامه کش اپ شرکت اسکوئر (Square) شروع به همکاری کرده است.

در این رابطه بخوانید‌ : اندیکاتور MACD چیست؟ و چگونه میتوان از آن استفاده کرد؟

این بازیگر محبوب چهار روز پیش در اینستاگرام خود نوشت: مشارکت در دنیای ارزهای دیجیتال، به ویژه برای زنان، فضای محدودی دارد. من در سال 2017 در برنامه‌ ای به نام پلنت اف د اپز (Planet of the Apps) حضور داشتم، و اولین تجربه واقعی من در فضای کریپتو و بلاکچین (blockchain) بود، اما چند سال طول کشید تا واقعا احساس راحتی کنم و بتوانم بیت‌ کوین بخرم.

فاکتورهای زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد، و از نظر تاریخی موانع زیادی برای ورود حتی برای خرید آن وجود داشت. کش اپ اکنون به منظور دموکراتیک کردن فضای افرادی که می توانند شرکت کنند، هدیه دادن بیت کوین را آسان می کند و موضوع هیجان اگیز این است که من می خواهم 500 هزار دلار بیت کوین به شما بدهم تا تعطیلات شادی داشته باشید.

پالترو یکی از چندین سلبریتی شناخته شده است که کمپین هدایای کش اپ که برای اولین بار در نوامبر آغاز شد را نمایندگی می کند. علاوه بر این بازیگر، کش اپ با آرون راجرز از لیگ حرفه‌ ای فوتبال آمریکایی بزرگسالان آمریکا (NFL) که ادعا می کند که بخشی از حقوق خود را به صورت بیت کوین دریافت می کند یک همکاری را آغاز کرده است.

اخیرا، در 22 دسامبر، جیمز هاردن (James Harden)، بازیکن لیگ حرفه‌ ای بسکتبال بزرگسالان آمریکا (NBA)، که برای بروکلین نتز (Brooklyn Nets) بازی می‌ کند، در توییتی درباره همکاری خود با کش اپ و هدیه بیت‌ کوین خود نوشت: خوشبختانه می توانم بدون اینکه به خرید بروم به دوستانم از طریق کش اپ بیت کوین هدیه دهم. شما نیز می توانید از طریق این اپلیکیشن به هر کسی سهام یا بیت کوین هدیه دهید.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین