/ اخبار بیت کوین / مدیر عامل شرکت سلسیوس : قیمت بیت کوین (Bitcoin) در سال جاری به 160،000 دلار می رسد

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

مدیر عامل شرکت سلسیوس : قیمت بیت کوین (Bitcoin) در سال جاری به 160،000 دلار می رسد

مدیر عامل شرکت سلسیوس : قیمت بیت کوین (Bitcoin) در سال جاری به 160،000 دلار می رسد

الکس مشینسکی (Alex Mashinsky) می گوید اوج قیمت بیت کوین (Bitcoin) در سال جاری هنوز دیده نشده است.

 

اگرچه قیمت بیت کوین (BTC) همچنان در محدوده 30000 دلاری است ، اما برخی پیش بینی می کنند یک سناریوی بلند مدت صعودی وجود دارد.

در این رابطه بخوانید‌ : چگونه پورتفولیوی ارز دیجیتال بسازیم؟

 

الکس مشینسکی ، مدیر ارشد اجرایی و بنیانگذار سلسیوس (Celsius) پلتفرم وام دهی کریپتوکارنسی گفت بیت کوین (Bitcoin) در سال جاری به حدود 160000 دلار می رسد. وی افزود: “هنوز اوج قیمت در سال 2021 را ندیده ایم.”

 

مشینسکی همچنین اظهار داشت که بازار کریپتو پس از رکورد اخیر بیت کوین (Bitcoin) که بیش از 63000 دلار بود ، آماده اصلاح بود :

 

“وقتی قیمت خیلی سریع افزایش می یابد ، اصلاح خواهد شد. می توانید توییت های من را در ماه مارس و فوریه ببینید که گفته بودم شاهد سقوط و اصلاح خواهیم بود. من افت به 30،000 دلار را پیش بینی کردم. بیت کوین (Bitcoin) مانند یک فنر است ، ما آن را بیش از حد می کشیم و بیش از حد از اهرم استفاده می کنیم. افراد زیادی در بازار طمع کرده اند. ”

 

“ایلان ماسک در حال دستکاری بازار است”

مشینسکی علاوه بر بحث در مورد قیمت بیت کوین (Bitcoin) ، در مورد توییت های اخیر ایلان ماسک در مورد بیت کوین (Bitcoin) نیز اظهار نظر کرد. به گفته مشینسکی ، ماسک به جامعه کریپتو کمک نمی کند بلکه بیشتر به دنبال دستکاری در بازار است. وی خاطرنشان کرد ماسک یک “توریست” در سرزمین کریپتو است.

 

مشینسکی همچنین گفت پذیرش پرداخت های بیت کوین (Bitcoin) توسط تسلا به نفع ماسک خواهد بود ، نه به نفع مصرف کنندگان :

همچنین بخوانید : ری استیکینگ (restaking) چیست؟ چگونه می توان اتریوم را برای افزایش پاداش ری استیک کرد؟

 

“اگر ثروتمندترین مرد جهان مایل است بیت کوین (Bitcoin) را در مقابل تسلا دریافت کند ، باید از خود بپرسید چه کسی از این معامله سود خواهد کرد؟ از لحظه ای که خودروی تسلا را خریداری می کنید ، ارزش آن کمتر از مبلغی است که برای آن پرداخته اید ، اما بیت کوین (Bitcoin) به افزایش ارزش خود ادامه می دهد. بنابراین این معامله به سود ایلان است ، اما برای شما خوب نیست. ”

سلسیوس کسب و کار خود را به ایالات متحده منتقل می کند

رونی کوهن پاون (Roni Cohen Pavon) ، مدیر ارشد درآمد سلسیوس گفت این شرکت در ماه های آینده کسب و کار خود را از انگلستان به ایالات متحده منتقل می کند.

 

به گفته پاون ، تغییر به سوی ایالات متحده با تردیدهای قانونی اخیر در انگلیس برای شرکت های کریپتو رخ داده است. وی گفت: “ما به این نتیجه رسیدیم كه انگلیس از نظر مقررات و چشم اندازهای دیگر مکان ثابتی برای سلسیوس نیست.”

 

اگرچه سلسیوس از سال 2019 دفتر خود را در ایالات متحده راه اندازی کرد ، پاون توضیح داد که اکنون به یک شرکت با مسئولیت محدود یا LLC تبدیل خواهد شد.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین