/ اخبار بیت کوین / مدیرعامل شرکت بلک راک (Blackrock) : بیت کوین (Bitcoin) یک دارایی آزمایش نشده در بازاری بسیار کوچک است

3 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

مدیرعامل شرکت بلک راک (Blackrock) : بیت کوین (Bitcoin) یک دارایی آزمایش نشده در بازاری بسیار کوچک است

مدیرعامل شرکت بلک راک (Blackrock)  : بیت کوین (Bitcoin) یک دارایی آزمایش نشده در بازاری بسیار کوچک است

لری فینک (Larry Fink) مدیرعامل شرکت بلک راک گفت که مجذوب هیجانات رسانه ای پیرامون بیت کوین (Bitcoin) شده است اما در مورد نوسانات و اندازه بازار آن ابراز نگرانی کرد.

 

روز چهارشنبه ، فینک در مصاحبه ای با بلومبرگ از بیت کوین (BTC) به عنوان یک دارایی پرنوسان یاد کرد و افزود بازار آن در مقایسه با سایر دارایی ها بسیار کوچک است.

در این رابطه بخوانید‌ : حمله آیس فیشینگ چیست؟ و چگونه میتوان از آن در امان ماند؟

 

فینک گفت: “بیت کوین (Bitcoin) می تواند ابزار ذخیره ثروت دیگری باشد ، اما در حال حاضر هنوز آزمایش نشده است. این دارایی نوسانات شدیدی دارد و با ورود سرمایه های اندک حدود 5-6 درصد حرکت می کند. هنوز ثبات طولانی مدت آن اثبات نشده است. یک ارز دیجیتال در آینده نقش پررنگی را بازی می کند و ممکن است بیت کوین (Bitcoin) باشد یا گزینه دیگری که توسعه یافته تر است. ”

سایر مدیران این شرکت ظاهراً دیدگاه خوشبینانه تری داشته اند. در نوامبر سال 2020 ، رئیس بخش سرمایه گذاری بلک راک ، ریک ریدر (Rick Rieder) گفت “بیت کوین (Bitcoin) آمده است تا بماند” و احتمالاً “تا حد زیادی جای طلا را خواهد گرفت”.

 

بلک راک از طریق مالکیت سهام خود در شرکت هوش تجاری مایکرواستراتژی به طور غیر مستقیم در بیت کوین (Bitcoin) سرمایه گذاری کرده است. این شرکت سرمایه گذاری اولیه 425 میلیون دلاری خود در بیت کوین (Bitcoin) را در تابستان 2020 انجام داده و از آن زمان هزاران بیت کوین (BTC) دیگر به دارایی های خود افزوده است.

 

با این حال ، بلک راک ممکن است در حال بررسی احتمال مشارکت بیشتر و مستقیم در فضای ارزهای دیجیتال باشد. چهارشنبه گذشته ، دو درخواست از سوی بلک راک در وب سایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ثبت شد. در هر دو مورد به احتمال استفاده از بازار مشتقات بیت کوین (Bitcoin) و سایر دارایی ها به عنوان بخشی از برنامه سرمایه گذاری آن اشاره شده ، اما هیچ یک از آنها در مورد ورود این شرکت سرمایه گذاری به بازار آتی بیت کوین (Bitcoin) به طور قطعی اشاره ای نکردند.

 

در زمان نگارش این مطلب ، قیمت بیت کوین 30،734 دلار است و در 24 ساعت گذشته 4 درصد کاهش یافته است.

 

ترجمه شده توسطمجله خبری نیپوتو

همچنین بخوانید : اندیکاتور RSI‌ چیست؟ و چگونه محاسبه میشود؟


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید