/ قانون‌گذاری / متا تبلیغات مرتبط با ارز دیجیتال در فیس بوک را گسترش می دهد

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

متا تبلیغات مرتبط با ارز دیجیتال در فیس بوک را گسترش می دهد

متا تبلیغات مرتبط با ارز دیجیتال در فیس بوک را گسترش می دهد

این شرکت اعلام کرد که به دلیل شرایط قانونی مساعدتر، امکان تبلیغات مرتبط با ارز دیجیتال و بلاکچین (blockchain) را در فیس بوک و اینستاگرام فراهم می کند.

رسانه‌ های اجتماعی و بازار متاورس شرکت متا (Meta) الزامات واجد شرایط بودن برای تبلیغات ارزهای دیجیتال در فیس‌ بوک را گسترش داده است و به شرکت‌ ها آزادی عمل بیشتری برای بازاریابی دارایی های دیجیتال می‌ دهد.

متا روز چهارشنبه اعلام کرد که 27 مجوز برای تبلیغ‌ کنندگان را به رسمیت می‌ شناسد که در مقایسه با 3 مجوز قبلی افزایش یافته است. این تغییرات در بخش 10 سیاست تبلیغاتی به روز شده فیس بوک تحت عنوان محصولات و خدمات ارزهای دیجیتال مشخص شده است.

در این رابطه بخوانید‌ : ارز دیجیتال تتر چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

قبل از به‌ روزرسانی، تنها تعداد محدودی از شرکت‌ های ارز دیجیتال می‌ توانستند در فیس‌ بوک تبلیغ کنند، زیرا این پلتفرم تعداد کمی از مجوزهای نظارتی را تایید می‌ کرد.

طبق سیاست های به روز شده، محصولات و خدمات مبتنی بر رمزارز زیر اکنون می توانند مجوز کتبی برای انتشار تبلیغات در فیس بوک دریافت کنند:

اکسچنج های ارز دیجییتال و پلتفرم های معاملاتی

خدمات وام و استقراض ارزهای دیجیتال

والت های ارزهای دیجیتال

زیرساخت های ماینینگ کریپتو

علاوه بر این، محصولات و خدمات مرتبط با فناوری بلاکچین، اخبار مربوط به ارزهای دیجیتال، آموزش، روش‌ های پرداخت و کالا را می‌ توان بدون اجازه کتبی قبلی تبلیغ کرد. یکی از سخنگویان متا تایید کرد که این تغییرات بر اینستاگرام که متعلق به این شرکت است نیز تاثیر می گذارد.

متا توضیح داد که سیاست به روز شده، منعکس کننده بلوغ و افزایش مقررات صنعت کریپتو است، یعنی:

در طول این سال‌ ها، چشم‌ انداز ارزهای دیجیتال به بلوغ رسیده و تثبیت شده است و مقررات دولتی مرتبط با آن افزایش یافته است، و این موضوع به تعیین مسئولیت‌ ها و انتظارات واضح‌ تر برای این صنعت کمک کرده است. در آینده، ما از استفاده از سیگنال‌ های مختلف و فراوان برای تایید صلاحیت دور می‌ شویم و در عوض به یکی از این 27 مجوز نیاز داریم.

فیس بوک در ماه اکتبر به متا تغییر نام داد تا جاه طلبی رو به رشد خود را فراتر از یک رسانه اجتماعی سنتی نشان دهد. این شرکت قصد دارد یک متاورس بسازد که رسانه های اجتماعی را با دنیای فیزیکی مرتبط کند.

فیس بوک ابتدا در ژانویه 2018 تبلیغات مرتبط با ارزهای دیجیتال و عرضه اولیه کوین ها را به دلیل نگرانی از روش های تبلیغاتی فریبنده ممنوع کرد. حدود شش ماه بعد، این شرکت ممنوعیت کلی تبلیغات کریپتو را لغو کرد، اما فهرست بلندبالایی از محصولات و خدمات ممنوعه را ارائه کرد.

همچنین بخوانید : بلاکچین Xai چیست؟معرفی بلاکچین گیمینگ زای و توکن XAI

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین