/ اخبار آلت کوین ها / شیبا اینو در نخستین پلتفرم ارزدیجیتال یونیکورن هند لیست می شود

زمان مطالعه : 5 دقیقه

شیبا اینو در نخستین پلتفرم ارزدیجیتال یونیکورن هند لیست می شود

شیبا اینو در نخستین پلتفرم ارزدیجیتال یونیکورن هند لیست می شود

ارز دیجیتال محبوب شیبا اینو (SHIB) در پلتفرم معاملاتی ارز دیجیتال هند به نام کوین دی سی اکس (CoinDCX)، فهرست شده است. پیش از این شیبا اینو تنها در پلتفرم کوین دی سی اکس پرو (CoinDCX Pro) این اکسچنج در دسترس بود.

بر اساس توییت این پلتفرم، این امر در روز جمعه، 12 نوامبر اتفاق افتاد. این پلتفرم به دنبال جذب 50 میلیون کاربر در سراسر هند است و در حال حاضر بیش از 3.5 میلیون کاربر فعال دارد.

پلتفرم کوین دی سی اکس، پس از جمع آوری ۹۰ میلیون دلار طی یک دور سرمایه گذاری با همکاری صندوق سرمایه گذاری کار آفرینی بی کپیتال (B Capital)، با بنیاینگذاری ادواردو ساورین (Eduardo Saverin) بنیانگذار فیس بوک، به اولین شرکت ارزهای دیجیتال یونیکورن در هند تبدیل شد ( ارزشی بیش از ۱ میلیارد دلار دارد).

در این رابطه بخوانید‌ : بهترین ابزارها برای ترید ارزدیجیتال در سال ۲۰۲۴

طبق گزارش وب سایت کریپتو گلوب (CryptoGlobe)، زب پی (Zebpay) قدیمی‌ترین پلتفرم معاملات ارز دیجیتال هند، ماه گذشته ارزدیجیتال شیبااینو را به پلتفرم خود افزود و مدعی شد شیبا «الهام‌بخش میلیون‌ها نفر در سرتاسر جهان بوده است تا روی داگ کوین ها سرمایه گذاری کنند».

قیمت شیبا اینو در سال جاری در بحبوحه افزایش علاقه سرمایه گذاران خرد به به این میم کوین افزایش یافت. این ارز دیجیتال با ۲.۸ میلیون جستجوی ماهانه، سومین ارز دیجیتال جستجو شده در گوگل است. برای مدت کوتاهی حجم معاملات آن از اتریوم، دومین ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار، فراتر رفت.

جانی لیو (Johnny Lyu)، مدیر عامل پلتفرم محبوب کو کوین(KuCoin) اظهار داشت این ارز دیجیتال، علیرغم اصلاح قیمت اخیر، ارزش نگهداری بلند مدت را دارد.

لیو گفته:«سرمایه‌گذاران خرد بسیار مشتاق چنین توکن‌هایی هستند و مصمم هستند قیمت‌ها را بالاتر ببرند». علیرغم افت اخیر شیبا اینو، لیو گفت این ارز دیجیتال را در بلند مدت  به همراه بیت کوین (bitcoin) و دوج کوین (DOGE) نگه خواهد داشت. به گفته وی، بیت کوین می تواند به عنوان پوششی در برابر تورم عمل کند، در حالی که میم توکن ها (meme tokens) نشان دهنده قدرت جوامع خود هستند.

قابل ذکر است که شرکت تحقیقاتی دلفی دیجیتال (Delphi Digital) متمرکز بر دارایی‌های دیجیتال اعلام کرده است داگ کوین ها، یعنی ارزهای دیجیتال الهام‌گرفته از میم کوین محبوب شیبا اینو، از لحاظ تاریخی «نشانه خوبی از یک بازار محبوب» بوده‌اند.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین