/ اخبار ارز دیجیتال / جیهان وو: ارزش بازار ارزهای دیجیتال به ده ها تریلیون دلار افزایش می یابد

زمان مطالعه : 5 دقیقه

جیهان وو: ارزش بازار ارزهای دیجیتال به ده ها تریلیون دلار افزایش می یابد

جیهان وو: ارزش بازار ارزهای دیجیتال به ده ها تریلیون دلار افزایش می یابد

جیهان وو (Jihan Wu)، میلیاردر بیت کوین (BTC) و مدیر عامل سابق بیت مین (Bitmain) می گوید که ارزش بازار ارزهای دیجیتال به ده ها تریلیون دلار خواهد رسید.

وو، که اولین پذیرنده بیت کوین و  سازنده ریگ های ماینینگ رمزارز بیت مین در سال 2013 بود، گفت که با وجود نوسانات موجود، رشد بازار ادامه خواهد داشت. او خاطرنشان کرد که حتی اگر 95 درصد از کوین های موجود در بازار امروز تمام ارزش خود را از دست بدهند و ناپدید شوند، پروژه‌ های باقی‌ مانده رشد گسترده‌ ای خواهند داشت.

وو پس از ترک بیتمین، در سال 2019 شرکت خدمات مالی متریکس پورت (Matrixport) را تاسیس کرد، علیرغم اینکه بازارهای کریپتو در شرایط نزولی قرار داشتند. ارزش این شرکت اخیرا در آخرین دور سرمایه گذاری خود به یک میلیارد دلار رسیده است.

در این رابطه بخوانید‌ : ارز دیجیتال استلار (XLM) چیست؟ و شبکه آن چگونه کار میکند؟

وو در مصاحبه ای با فوربز توضیح داد که نسبت به آینده دارایی های دیجیتال بسیار خوش بین است.

او گفت،ما معتقد بودیم که کریپتو و بلاکچین (blockchain) با هم در آینده رشد سریعی را تا ده ها تریلیون دلار تجربه خواهند کرد.

وو گفت که بخش بزرگی از کاربران جدید برای همیشه در بازار کریپتو می‌ مانند و برای مدیریت ثروتشان نیاز به محصولات پیشرفته و پیچیده دارند. او استدلال کرد که کریپتو، بر خلاف سیستم مالی سنتی، به دلیل فقدان محدودیت‌ ها، آزاد است تا به توسعه نوآوری‌ های منحصر به فرد ادامه دهد.

او ادامه داد:نوآوری هایی مانند دیفای نفس گیر هستند. فناوری‌ هایی مانند رمزارز و بلاکچین دنیای جدیدی را ایجاد کرده‌ اند که به کارآفرینان فین‌ تک اجازه می‌ دهد دستاوردهای بزرگی داشته باشند. در نهایت، نهادهای مالی سنتی و قانونگذاران از فناوری بلاکچین استقبال خواهند کرد.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین