/ اخبار اکسچنج ها / اکسچنج بای بیت (Bybit) با پشتیبانی از گزینه های پرداخت جدید فیات فعالیت خود را در ژاپن و کره گسترش می دهد

زمان مطالعه : 5 دقیقه

اکسچنج بای بیت (Bybit) با پشتیبانی از گزینه های پرداخت جدید فیات فعالیت خود را در ژاپن و کره گسترش می دهد

اکسچنج بای بیت (Bybit) با پشتیبانی از گزینه های پرداخت جدید فیات فعالیت خود را در ژاپن و کره گسترش می دهد

بای بیت (Bybit) همچنین پشتیبانی از زبان ویتنامی را به پلتفرم خود افزود.

 

اکسچنج مشتقات بای بیت ،در تلاش برای گسترش فعالیت های خود در بازارهای آسیا پشتیبانی از ین ژاپن و وون کره جنوبی را آغاز کرد.

در این رابطه بخوانید‌ : ارز دیجیتال استلار (XLM) چیست؟ و شبکه آن چگونه کار میکند؟

 

بای بیت با انتشار بیانیه ای در تاریخ 26 آگوست اعلام کرد : افزودن این دو گزینه پرداخت جدید ارز فیات ، تعداد کل ارزهای فیات پشتیبانی شده در این اکسچنج را به 43 ارز می رساند.

 

بن ژو (Ben Zhou) ، مدیرعامل این اکسچنج در گفتگو با کوین تلگراف گفت: بای بیت با ارائه خدمات پرداخت فیات در ماه ژوئن اولین قدم را برای گسترش فعالیت خود برداشت و به معامله گران این امکان را داد که بیت کوین (BTC) و اتر (ETH) را با استفاده از 20 ارز مختلف فیات خریداری کنند.

 

وی گفت: “پس از اقدام اخیر ، اکنون از 43 ارز فیات در مقابل بیت کوین (BTC) ، اتر (ETH) و تتر (USDT) پشتیبانی می کنیم.”

 

درگاه پرداخت فیات به کاربران این امکان را می دهد تا از طریق خدمات انتقال صندوق الکترونیکی یا کارت های اعتباری و ویزا (Visa) یا مسترکارد (Mastercard) ، هر یک از این سه کریپتوکارنسی پشتیبانی شده را خریداری کنند. این اکسچنج همچنین از سپرده های نقدی پشتیبانی می کند اما این خدمات محدود به مناطق خاصی است.

 

ژو گفت ، از ماه ژوئن ، معامله گران بیش از 13 میلیون دلار کریپتوکارنسی را با استفاده از درگاه پرداخت فیات خریداری کرده اند. محبوب ترین ارز فیات یورو و محبوب ترین کریپتوکارنسی بیت کوین (Bitcoin) بود.

 

همچنین بخوانید : استاندارد ERC-1155 چیست؟ و چگونه کار میکند؟

این اکسچنج با سه ارائه دهنده درگاه پرداخت (Banxa) ، (Xanpool) و (Moonpay) همکاری می کند. ژو گفت که آنها به منظور تسهیل بیشتر خدمات مربوط به کریپتوکارنسی ها به دنبال همکاری با سایر ارائه دهندگان هستند.

 

در حال حاضر ، بن اظهار داشت ، این اکسچنج فقط امکان “خرید یک طرفه کریپتوکارنسی ها با ارزهای فیات” را ارائه می دهد. این بدان معناست که کاربران نمی توانند دارایی کریپتوی خود را با ارز فیات مبادله کنند. با این حال ، وی افزود که ممکن است در آینده این گزینه را نیز به خدماتشان اضافه کنند.

 

با افزودن دو ارز جدید آسیایی و پشتیبانی از زبان ویتنامی به این پلتفرم ، بن پیش بینی می کند رشد چشمگیری در تعداد کاربران آسیایی در این پلتفرم رخ دهد.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین