/ اخبار اتریوم / کاربران یونی سوآپ (Uniswap) تقریباً 7 میلیون دلار اتریوم (ETH) را برای کارمزد هزینه کرده اند

3 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

کاربران یونی سوآپ (Uniswap) تقریباً 7 میلیون دلار اتریوم (ETH) را برای کارمزد هزینه کرده اند

کاربران یونی سوآپ (Uniswap) تقریباً 7 میلیون دلار اتریوم (ETH) را برای کارمزد هزینه کرده اند

اکسچنج یونی سوآپ (Uniswap) اکنون بیشترین کارمزد را نسبت به اکسچنج های دیگر در شبکه اتریوم (Ethereum) به خود اختصاص داده است.

 

در زمان نگارش این مطلب ، داده های (EthGasStation) نشان می دهد اکسچنج غیر متمرکز یونی سوآپ در طی 30 روز گذشته بیشترین کارمزد اتریوم (ETH) هزینه شده از سوی کاربران را برای پرداخت ثبت کرده است. کاربران یونی سواپ به طور کلی 17،700 اتر (ETH) را به عنوان کارمزد برای انجام معاملات خود هزینه کرده اند که معادل 6.99 میلیون دلار گس هزینه شده طی یک ماه گذشته است.

در این رابطه بخوانید‌ : ارز دیجیتال بیت کوین اس وی (BSV) چیست؟

 

تتر (USDT) در جایگاه دوم قرار گرفت و کاربران آن در کل مبلغ 6.39 میلیون دلار اتر (ETH) را به عنوان کارمزد برای انجام معاملات این استیبل کوین محبوب خرج کرده اند. چین لینک (Chainlink (LINK نیز در رتبه هشتم قرار گرفته است.

 

یونی سواپ در هفته های اخیر طوفانی در دنیای کریپتو ایجاد کرده است و معامله گران در فضای ارزهای دیجیتال درگیر هیجانات سفته بازی اخیر شده اند. طرح های کلاهبرداری نیز اخیراً در قالب دارایی های تقلبی که ریسک فعالیت و مشارکت در بازار را افزایش می دهد ، شدت یافته است.

 

یونی سواپ به رونق بخش امور مالی غیر متمرکز یا دیفای (DeFi) در سال 2020 کمک شایانی کرده است و به سفته بازان فضایی برای انتخاب دارایی های مرتبط با این بخش ارائه می کند.  در وضعیت فعلی برخی از دارایی های دیفای مانند سال 2017 شدیدا صعود یافته اند. کارمزد های اتریوم (Ethereum) نیز همزمان با این روند افزایش یافته است.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین