/ اخبار بیت کوین / پشتیبانی از پرداخت بیت کوین توسط اپل؟! حجم شبکه بیت کوین از ویزا و مسترکارت پیشی می گیرد؟

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

پشتیبانی از پرداخت بیت کوین توسط اپل؟! حجم شبکه بیت کوین از ویزا و مسترکارت پیشی می گیرد؟

پشتیبانی از پرداخت بیت کوین توسط اپل؟! حجم شبکه بیت کوین از ویزا و مسترکارت پیشی می گیرد؟

به نظر می‌ رسد که در شرایط بحرانی تورم ، پروژه‌ های متعدد ارز دیجیتال برای سرمایه‌ گذاران جذاب‌ تر می شوند. تهدیدهای احتمالی تورم در ایالات متحده و وضعیت همه گیری کرونا، سرمایه گذاران را بر آن می دارد تا از پرداخت بیت کوین حمایت کنند.

از سوی دیگر، این شبکه برای پیشی گرفتن از حجم شبکه های ویزا (Visa) و مستر کارت (Mastercard) به شدت رشد کرده است.

با افزایش علاقه سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در بیت کوین و اظهارات جروم پاول (Jerome Powell)، رئیس فدرال رزرو، در خصوص کاهش خرید ماهانه اوراق قرضه، چند هفته قبل از موعد مورد انتظار ، ارزش بازار کریپتو به بالاترین حد خود رسید. این حرکت منجر به افزایش نرخ بهره و در نتیجه تورم شدیدتر خواهد شد.

در این رابطه بخوانید‌ : سی دیفای CeDeFi چیست؟

آیا اپل از پرداخت بیت کوین پشتیبانی می کند؟

شرکت‌ های معتبر فناوری ممکن است به دنبال فرصت‌ های سرمایه‌ گذاری ای باشند که به مدیریت قدرت خرید آنها کمک کند. قابل ذکر است، شرکت‌ های بزرگ با ذخایر نقدی قابل توجه مانند اپل (191 میلیارد دلار)، گوگل (168 میلیارد دلار)، مایکروسافت (137 میلیارد دلار)، آمازون (86 میلیارد دلار)، فیس‌ بوک (86 میلیارد دلار) و اوراکل (39 میلیارد دلار) ممکن است به دنبال سرمایه گذاری در بازار کریپتو باشند. علاوه بر این، پلتفرم بازار ارزهای دیجیتال به نام بیت کوین آرشیو (Bitcoin Archive) نسبت به پذیرش پرداخت های بیت کوین توسط اپل خوشبین است.

با این حال، ونچر فاوندز (Venturefounds)، تحلیلگر ارزهای دیجیتال اخیرا در واکنش به شکستن رکورد نرخ تورم در ایالات متحده، اظهاراتی در مورد از دست دادن قدرت خرید 102 میلیارد دلاری ارائه کرد. این احتمال وجود دارد که شرکت های برتر فناوری به زودی فرش قرمزی برای پذیرش پرداخت بیت کوین پهن کنند.

از سوی دیگر، گزارش بلاک دیتا (Blockdata) حرکت مثبت بیت کوین در برابر شرکت های پرداخت ، پی پل (PayPal)، ویزا و مسترکارت را تایید می کند. حجم شبکه بیت کوین در سال 2021 به طور میانگین در هر سه ماه 489 میلیارد دلار ارزیابی شد. ویزا، مستر کارت و پی پال به ترتیب حجم شبکه ای به ارزش 3.2 تریلیون دلار، 1.8 تریلیون دلار و 302 میلیارد دلار را ثبت کرده اند. با این حال، پلتفرم بلاک دیتا نسبت به رشد گسترده شبکه پرداخت بیت کوین خوشبین بوده است.

در مجموع، به نظر می‌ رسد که در سرتاسر جهان سرمایه‌ گذاران در خصوص بیت کوین دچار ترس از دست دادن فرصت خرید (FOMO) شده اند. از این رو، این دارایی دیجیتال برتر و سایر پروژه های انقلابی ارزهای دیجیتال در آینده نزدیک رشد پایداری را تجربه خواهند کرد. به خصوص، بیش از 60 تا 70 درصد از سرمایه‌ گذاری‌ ها در پلتفرم های ارز دیجیتال در زمان بحران و تردید مانند همه‌ گیری کرونا و بحران‌ های مالی جهانی انجام شده است.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین