/ اخبار بیت کوین / عرضه توکن امنیتی (EXOeu) مبتنی بر بیت کوین در آلمان تأیید شد

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

عرضه توکن امنیتی (EXOeu) مبتنی بر بیت کوین در آلمان تأیید شد

عرضه توکن امنیتی (EXOeu) مبتنی بر بیت کوین در آلمان تأیید شد

آلمان با تایید عرضه توکن (EXOeu) مبتنی بر بیت کوین (Bitcoin) به کشورهایی مانند فرانسه ، لوکزامبورگ ، اسپانیا و پرتغال می پیوندد.

 

نهاد قانونگذار مالی آلمان عرضه توکن های امنیتی (STO) مبتنی بر سایدچین بیت کوین (BTC) را تأیید کرد. سازمان نظارت بر امور مالی آلمان (BaFin) مجوز عرضه (EXOeu) توسط اکسوردیوم (Exordium) را صادر کرد و سرمایه گذاران خرد می توانند در فروش از طریق (Stokr) ، بازار دیجیتال اروپایی ، مشارکت داشته باشند.

در این رابطه بخوانید‌ : الگوی سر و شانه ها چیست و چگونه میتوان آن را شناسایی کرد؟

 

سرمایه گذاران آلمانی می توانند از طریق (Stokr) در (EXOeu) با حداقل مبلغ 100 دلار سرمایه گذاری کنند. (EXOeu) دومین (STO) است که برای عرضه در بازار آلمان از طریق (Stokr) تأیید شده است. (BaFin) سال گذشته نیز عرضه توکن امنیتی پارکینگ نتورک (ParkinGO) را تأیید کرده بود.

 

توکن امنیتی (EXOeu) که در ژانویه 2021 راه اندازی شد ، سرمایه ای را برای توسعه بازی اینفینیت فلیت (Infinite Fleet) جمع آوری می کند. این توکن برای سرمایه گذاران سایر کشورهای اروپایی مانند فرانسه ، لوکزمبرگ ، اسپانیا ، پرتغال در دسترس بوده و تا کنون بیش از 7 میلیون دلار جمع آوری کرده است.

 

در حالی که بسیاری از (STO) ها مبتنی بر بلاکچین (blockchain) اتریوم (Ethereum) هستند ، توکن (EXOeu) از طریق (Blockstream Amp) ، پلتفرمی برای رمزگذاری اوراق بهادار ساخته شده بر روی زنجیره جانبی لیکوئید (Liquid) بیت کوین (Bitcoin) ، صادر می شود.

 

بنیانگذار (Stokr) گفت: “بیت کوین (Bitcoin) در حال شکل دادن به حوزه پرداخت ها است و زمان آن رسیده که بازارهای سرمایه را نیز از طریق فناوری لایه دوم تغییر دهد. اتریوم (Ethereum) به دلیل کارمزد بالا و عدم اطمینان در مورد اتریوم 2.0 جذابیت خود را از دست می دهد.”

 

به گفته یکی دیگر از بنیانگذاران (Stokr) ، تأیید (BaFin) یک نقطه عطف جدید در حوزه (STO) های برون مرزی مبتنی بر بلاکچین (blockchain) است. وی گفت: “ما بیت کوین (Bitcoin) را به عنوان ستون اصلی بازارهای سرمایه آینده می بینیم که بر بلاکچین (blockchain) ساخته خواهد شد.”

 

همچنین بخوانید : سوان چین، بلاک چینی که دسترسی به هوش مصنوعی را تسهیل میکند

این خبر بلافاصله پس از آن منتشر می شود که اکسچنج ارز دیجیتال بیتفینکس هفته گذشته اعلام کرد پلتفرم معاملاتی (STO) خود را با معاملات (EXO) راه اندازی می کند.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید