/ اخبار بیت کوین / بانک های پس انداز آلمانی امکان سرمایه گذاری در بیت کوین را برای 50 میلیون مشتری فراهم می کنند

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

بانک های پس انداز آلمانی امکان سرمایه گذاری در بیت کوین را برای 50 میلیون مشتری فراهم می کنند

بانک های پس انداز آلمانی امکان سرمایه گذاری در بیت کوین را برای 50 میلیون مشتری فراهم می کنند

بر اساس این طرح، 50 میلیون مشتری این بانک ها می توانند بیت کوین را مستقیماً از حساب های جاری خریداری کنند.

بانک‌ های پس‌انداز آلمانی در حال برنامه‌ریزی هستند تا به مشتریان اجازه دهند مستقیماً از طریق حساب‌های جاری در ارزهای دیجیتال اصلی مانند بیت‌کوین (BTC) و اتر (ETH) سرمایه‌گذاری کنند.

مجله کسب و کار محلی کپیتال در 13 دسامبر گزارش داد بانک های پس انداز در کشورهای آلمانی زبان، که به آن اسپارکاسن نیز می گویند، در حال کار بر روی آزمایشی جهت راه اندازی کیف پول و مبادله ارزهای دیجیتال به صورت داخلی در سال آینده هستند.

در این رابطه بخوانید‌ : دی پگ شدن در بازار های دیجیتال به چه معنا است؟

این پروژه آزمایشی در اوایل سال آینده توسط کمیته‌های اسپارکاسن تایید می‌شود، در حالی که این انجمن بانکی قصد دارد خدمات مرتبط را در ابتدای سال 2022 توسعه دهد.

سخنگوی انجمن بانک های پس انداز آلمان با تایید این خبر گفت: روز به روز مصرف کنندگان بیشتر و بیشتری به دارایی های کریپتو علاقه مند می شوند. از هر ده مشتری بانک های پس انداز آلمان، یک نفر دارایی دیجیتال داشته یا دارد.”

وی افزود که یک گروه متخصص از ارائه‌دهنده خدمات فناوری اطلاعات آلمان S-Payment اکنون در حال بررسی راه‌هایی برای ارائه گزینه‌ای جهت ذخیره امن دارایی‌های دیجیتال در کیف پول مشتریان است.

این پروژه آزمایشی باید ابتدا با بانک های پس انداز به صورت جداگانه شروع شود و هر یک از 370 اسپارکاسن به طور مستقل تصمیم بگیرند که آیا معاملات ارزهای دیجیتال را ارائه کنند یا خیر. طبق گزارشات موجود ، تعدادی از بانک ها پیش از این علاقه زیادی به راه اندازی پلتفرم کریپتو نشان داده اند.

اسپارکاسن ها بانک‌های تجاری هستند که در کشورهای آلمانی زبان، بانک‌های پس‌انداز را در یک ساختار غیرمتمرکز اداره می‌کنند و هر بانک به طور مستقل عمل می‌کند. طبق گزارشات ، بانک های پس انداز با حدود 50 میلیون مشتری، 1 تریلیون یورو (1.2 تریلیون دلار) دارایی تحت اختیار دارند.

آلمان به‌عنوان یکی از کشورهای دوست‌دار رمزارز در جهان ظاهر شده است و در اوایل سال جاری، سازمان نظارت مالی فدرال مجوز نگهداری رمزارز را برای کوین بیس صادر کرد. بازار سهام آلمان دویچه بورس (Deutsche Boerse) بیش از 20 محصول قابل معامله در بورس ارز دیجیتال را در اکسچنج دیجیتال خود به نام زترا (Xetra) فهرست کرده است.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین