/ اخبار بیت کوین / نظرسنجی: سرمایه گذاران انتظار دارند قیمت بیت کوین به 10000 دلار کاهش یابد

2 سال پیش

زمان مطالعه : 3 دقیقه

نظرسنجی: سرمایه گذاران انتظار دارند قیمت بیت کوین به 10000 دلار کاهش یابد

یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که اکثریت نزدیک به 1000 سرمایه گذار انتظار دارند قیمت بیت کوین به 10 هزار دلار کاهش یابد.

نظرسنجی: سرمایه گذاران انتظار دارند قیمت بیت کوین به 10000 دلار کاهش یابد

یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که اکثریت نزدیک به 1000 سرمایه گذار انتظار دارند قیمت بیت کوین (BTC) به 10 هزار دلار کاهش یابد. علاوه بر این، 28 درصد از پاسخ دهندگان اظهار داشتند ارزهای دیجیتال آینده امور مالی هستند در حالی که 20 درصد گفتند که این دارایی ها بی ارزش هستند.

سرمایه گذاران معتقدند بیت کوین می تواند تا 10 هزار دلار سقوط کند

آخرین نظرسنجی Bloomberg MLIV Pulse، از 5 تا 8 ژوئیه از 950 سرمایه گذار انجام شد و از آن ها پرسید که قیمت بیت کوین به کجا می رسد.

از پاسخ دهندگان پرسیده شد: بیت کوین در ابتدا در کدام سطح معامله می شود؟ 10 هزار یا 30 هزار دلار. بر اساس نتایج منتشر شده در روز دوشنبه، 60 درصد از آنها گفتند که بیت کوین ابتدا به سطح 10 هزار دلار کاهش می یابد.

در این رابطه بخوانید‌ : بلوم (Blum) چیست : ترکیبی از اکسچنج متمرکز و غیرمتمرکز

نتایج نظرسنجی MLIV Pulse نشان می دهد که سرمایه گذاران فکر می کنند قیمت بیت کوین در حال کاهش است. منبع: Bloomberg

نتایج نظرسنجی MLIV Pulse نشان می دهد که سرمایه گذاران فکر می کنند قیمت بیت کوین در حال کاهش است. منبع: Bloomberg

بلومبرگ گزارش داد، علاوه بر این، 28 درصد از پاسخ دهندگان اطمینان داشتند که ارزهای دیجیتال، آینده امور مالی هستند در حالی که 20 درصد گفتند که آنها بی ارزش هستند و افزودند که اکثر پاسخ دهندگان حداقل کمی در مورد ارزهای دیجیتال شک داشتند.

هنگامی که در خصوص توکن های غیر مثلی (NFT) پرسیده شد، تنها 9 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که آنها یک فرصت سرمایه گذاری هستند. اکثریت، آنها را پروژه های هنری می دانند.

در زمان نگارش این مطلب، بیت کوین با قیمت 20553 دلار معامله می شود که نشان دهنده کاهش 3.3 درصدی در 24 ساعت گذشته و 40 درصدی در یک دوره یک ساله می باشد.

بحث های زیادی در مورد اینکه کف قیمتی بیت کوین کجاست وجود دارد. کوین اولری (Kevin O’Leary)، ستاره شارک تنک (Shark Tank)، هفته گذشته گفت که باور نمی کند بیت کوین به کف قیمتی رسیده باشد.

تحلیلگر Fidelity Investments اخیرا گفته است که بیت کوین در سطح فعلی، ارزان است. دویچه بانک (Deutsche Bank) در ماه ژوئن پیش بینی کرد که بیت کوین تا پایان سال به 28 هزار دلار افزایش خواهد یافت، اما هشدار داد که ریزش بازار کریپتو ممکن است ادامه یابد.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

در نیپوتو مارکت امکان خرید و فروش اتریوم (ETH) برای شما فراهم شده است.


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین