/ اخبار آلت کوین ها / نگهداری یا فروش Bonk و Toncoin؟ علاقه سرمایه گذاران به آلتکوین جدید Raboo

زمان مطالعه : 5 دقیقه

نگهداری یا فروش Bonk و Toncoin؟ علاقه سرمایه گذاران به آلتکوین جدید Raboo

در میان این عدم قطعیت، یک رمزارز DeFi جدید به نام رابو Raboo ($RABT) در حال رشد است و سرمایه‌گذاران پیش بینی میکنند که با ویژگی‌های باورنکردنی مبتنی بر هوش مصنوعی و Social-Fi، بر وب 2 و وب3 تسلط یابد.

نگهداری یا فروش Bonk و Toncoin؟ علاقه سرمایه گذاران به آلتکوین جدید Raboo

ارزش بازار بونک BONK و تون کوین Toncoin به سطوح کلیدی رسیده است که سرمایه‌گذاران را در مورد خرید یا فروش توکن‌های مربوطه دچار تردید می‌کند. در میان این عدم قطعیت، یک رمزارز DeFi جدید به نام رابو Raboo ($RABT) در حال رشد است و سرمایه‌گذاران پیش بینی میکنند که با ویژگی‌های باورنکردنی مبتنی بر هوش مصنوعی و Social-Fi، بر وب 2 و وب3 تسلط یابد.

گفته می شود رابو که در حال حاضر در مرحله پیش فروش است، بر بازار میم کوین ها تسلط پیدا میکند و سرمایه گذاران در حال حاضر بیشتر به آن نسبت به آلتکوین های دیگر مانند Bonk و Toncoin علاقه مند هستند.

بونک مقاومت کلیدی را آزمایش می کند: روند صعودی در آستانه وقوع؟

بونک (BONK) در بازار کریپتو هفته سختی را پشت سر گذاشت و طی هفت روز گذشته 10 درصد کاهش داشت. با این حال، سیگنال هایی وجود دارد که ممکن است اوضاع تغییر کند.

در این رابطه بخوانید‌ : اکسی اینفینیتی چیست؟ و چگونه کار می‌کند؟

نمودار 12 ساعته نشان می دهد که قیمت Bonk به بالای سطح مقاومت 0.0000277 دلار رسیده است که یک سیگنال مثبت است. بونک همچنین کف بالاتری را در $0.0000282 ثبت کرد که هنوز از آن عبور نکرده است.

شکست قیمت BONK به زیر سطح 0.0000282 دلار یک سیگنال نزولی خواهد بود که نشان دهنده معکوس شدن روند بازار است. با این حال، قیمت در واقع از این سطح حمایت بالاتر رفته است.

با وجود کاهش اخیر، آیا روند بلندمدت تون کوین صعودی است؟

تون کوین در جریان عقب نشینی اخیر بازار بسیار خوب عمل کرد. با این حال، به محض اینکه اکثر دارایی‌های دیجیتال بهبود یافتند و دوباره صعود کردند تون کوین به سرعت بخش عمده‌ای از قدرت خود را از دست داد و به زیر ۷ دلار و حتی زیر سطح حمایت EMA ۵۰ رسید که یک سطح مهم است.

علیرغم عملکرد اخیر آن، برخی از سرمایه گذاران تون کوین را یک محافظ یا پناهگاه امن در بازار ارزهای دیجیتال می دانند که تا حد زیادی به دلیل ادغام تون کوین با تلگرام است. این ادغام به تون کوین دسترسی به مخاطبان موجود را می دهد که شانس پذیرش گسترده را افزایش می دهد.

رابو: میم کوین مبتنی بر هوش مصنوعی

رابو یک پروژه DeFi است که قصد دارد با جذب سرمایه گذاران در پیش فروش خود از طریق پلتفرم هوش مصنوعی و Social-Fi خود، رقابت در بازار میم کوین را بهبود بخشد. بسیاری از سرمایه گذاران به پتانسیل این پروژه برای افزایش تقریباً 250 درصدی در طول پیش فروش و افزایش 100 برابری پس از راه اندازی به دلیل ویژگی های بی نظیر آن اطمینان بیشتری پیدا می کنند.

به دلیل تاکید قابل توجه رابو بر مشارکت جامعه از طریق مسابقاتی که به دارندگان توکن اجازه می دهد تا برای مهارت های خلاقانه هوش مصنوعی خود جوایزی را کسب کنند، سرمایه گذاران RABT را نسبت به BONK و TON گزینه جذاب تری می دانند. همچنین این توکن نقشه راه جالبی دارد که شامل ایجاد NFT های جذاب و اکسچنج های متنوع به منظور رشد بین المللی و جذب مخاطبان گسترده تر است.

1.134 میلیارد دلار توکن در پیش فروش RABT توسط رابو در نظر گرفته شده است و هر توکن ابتدا به قیمت 0.003 دلار فروخته شد. با این حال به دلیل افزایش تقاضا، پیش فروش توکن به مرحله 4 پیش رفته است و اکنون با قیمت 0.0048 دلار به فروش می رسد.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین