/ اخبار اکسچنج ها / همکاری ماریا کری با اکسچنج جمینای و تلاش برای افزایش پذیرش بیت کوین

زمان مطالعه : 5 دقیقه

همکاری ماریا کری با اکسچنج جمینای و تلاش برای افزایش پذیرش بیت کوین

همکاری ماریا کری با اکسچنج جمینای و تلاش برای افزایش پذیرش بیت کوین

هنرمند برنده جایزه گرمی، بستر آموزشی اکسچنج جمینای را تبلیغ کرد و طرفدارانش را برای یادگیری سرمایه گذاری در این حوزه تشویق کرد.

ماریا کری جدیدترین چهره مشهوری است که از طریق اکسچنج کریپتوی جمینای (Gemini) متعلق به برادران وینکلواس (Winklevoss)، بیت کوین (Bitcoin) را پذیرفته است و این یک نشانه دیگر از رایج شدن دارایی های دیجیتالی است.

کری روز سه شنبه در یک پیام ویدیویی به فالوور های خود در اینستاگرام اعلام کرد که با جمینای همکاری می کند. او این کار را برای افزایش پذیرش بیت کوین و حمایت از دختران رنگین پوست در جهت دستیابی به مدرک استیم  STEM، انجام داد. استم یک برنامه آموزشی گسترده است و  علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات را در بر می گیرد.

در این رابطه بخوانید‌ : ارز دیجیتال چین لینک (Chainlink) چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

در این پیام ویدیویی، کری تایید کرد که از طریق جمینای روی بیت کوین سرمایه گذاری کرده است. او همچنین به طرفدارانش یک کد معرف برای دریافت هدیه 20 دلاری بیت کوین معرفی کرد.

او گفت: « می دانستید لازم نیست یک بیت کوین کامل را برای سرمایه گذاری بخرید؟ در واقع می توانید به اندازه 5 دلار از آن خریداری کنید.»

کری از کریپتوپدیا (Cryptopedia) به عنوان بستر آموزشی رایگان جمینای، جهت آموزش سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال تایید و تمجید کرد.

کاربرانی که از طریق لینک معرف ثبت نام کنند و در بستر جمینای معاملات خود را انجام دهند، در سازمان (Black Girls Code) سهیم خواهند شد ، یک سازمان غیرانتفاعی که به دختران سیاه پوست آمریکایی، تکنولوژی را آموزش می دهد.

درحالی که سرمایه گذاران اولیه بازار کریپتو ، زودتر از موسسات مالی بزرگ در بیت کوین سرمایه گذاری کردند، اما بخش بزرگی از بازار به شدت تحت تاثیر حمایت افراد مشهور قرار دارد. در ماه سپتامبر، نظر سنجی برنامه تلویزیونی مورنینگ کنسالت (Morning Consult) با مشارکت 2200 فرد بزرگسال در ایالات متحده نشان داد که 45 درصد از دارندگان ارزهای دیجیتال در صورت تایید توسط یک شخص مشهور خواستار خریداری آن خواهند شد.

افراد مشهور در بازار جدید توکن های غیر مثلی NFT بسیار تاثیرگذار بوده اند و تنها در سال جاری موجب جذب میلیاردها دلار سرمایه گذاری شده اند. ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، خالق اتریوم (Ethereum) معتقد است افراد مشهور می توانند بازار توکن های NFT  را به سمت اهداف اجتماعی مرتبط سوق دهند.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین