/ اخبار اتریوم / مدیر عامل مای اتر والت (MyEtherWallet) به دو تغییر مهم در خصوص به روزرسانی لندن اتریوم (Ethereum) اشاره کرد

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

مدیر عامل مای اتر والت (MyEtherWallet) به دو تغییر مهم در خصوص به روزرسانی لندن اتریوم (Ethereum) اشاره کرد

مدیر عامل مای اتر والت (MyEtherWallet) به دو تغییر مهم در خصوص به روزرسانی لندن اتریوم (Ethereum) اشاره کرد

اتریوم (Ethereum) روز پنجشنبه به روزسانی جدیدی را تجربه کرد که تغییراتی در بلاکچین (blockchain) شبکه اعمال کرد. کوسالا همچاندرا (Kosala Hemchandra) ، مدیرعامل و بنیانگذار مای اتروالت به دو تغییر ویژه اشاره کرد.

 

وی گفت: “به روزرسانی لندن حدود 5 تغییر به شبکه فعلی اتریوم (Ethereum) اضافه می کند. با این حال ، من معتقدم که فقط 2 مورد از آنها برای کاربران روزانه بسیار مهم هستند. ”

در این رابطه بخوانید‌ : ارز دیجیتال بایننس یو اس دی (BUSD) چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

 

وی افزود از زمان ظهور اتریوم (Ethereum) ، یک ارزش رمزگذاری شده وجود داشت که اساساً مسئول اطمینان از انتقال اتریوم (Ethereum) به (PoS) یا اتریوم 2.0 بود. این مقدار مسئول سختی بلاک به صورت نمایی پس از یک شماره بلاک خاص است ، بنابراین ماینینگ بلاک های جدید توسط ماینرها غیرممکن است و آنها مجبور به انتقال به اتریوم 2.0 می شوند. با این حال ، به دلیل تاخیر در توسعه ، این بمب ساعتی به تأخیر افتاد و در هاردفورک لندن نیز برای آخرین بار به تعویق می افتد. ”

 

اتریوم (Ethereum) در سال های اخیر با مشکلات مقیاس پذیری روبرو بوده است ، به ویژه در زمینه کارمزد های بالا در هنگام استفاده از راه حل های امور مالی غیر متمرکز یا دیفای. اتریوم 2.0 یا (Eth2) مدتها در حال توسعه است و به نظر می رسد مقیاس پذیری را برای بلاکچین (blockchain) اتریوم (Ethereum) به ارمغان می آورد ، که شامل تغییر در مکانیزم اثبات سهام یا (PoS) می شود. نقشه راه اتریوم 2.0 به طور رسمی در دسامبر 2020 آغاز شد.

 

هارد فورک اخیر لندن اتریوم (Ethereum) شامل پنج طرح بهبود اتریوم (EIP) بود. یکی از این طرح ها ، (EIP-1559) ، این امکان را به بلاکچین می دهد که بر دارایی اتر (ETH) خود ، تأثیر تورم زایی ایجاد کند. همچاندرا (EIP-1559) را دومین تغییر مهم هارد فورک لندن عنوان کرد.

 

وی گفت: “(EIP 1559) تغییر بسیار مهمی است که ساختار نحوه پرداخت کارمزدهای اتریوم (Ethereum) را تغییر می دهد.”

 

“این امر چند تغییر عمده را به همراه خواهد داشت ، مانند سوزاندن کارمزد تراکنش ، که باعث کاهش اترهای در گردش می شود. با این حال ، از آنجا که ماینرها دیگر کارمزد تراکنش را دریافت نمی کنند ، این تغییر بسیار مورد بحث قرار گرفت. این تغییر همچنین مکانیزمی را ارائه می کند که به ماینرها پاداشی برای تراکنش ها می دهد که مستقیماً به ماینرها منتقل می شود و سوزانده نمی شود. ”

 

همچنین بخوانید : ماینینگ بیت کوین (Bitcoin Mining) چیست؟ و با چه هدفی انجام میشود؟

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین