/ اخبار بیت کوین / انتونی پامپلیانو (Anthony Pompliano) مجددا تاکید کرد قیمت بیت کوین (Bitcoin) تا سال 2021 به 100000 دلار خواهد رسید

3 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

انتونی پامپلیانو (Anthony Pompliano) مجددا تاکید کرد قیمت بیت کوین (Bitcoin) تا سال 2021 به 100000 دلار خواهد رسید

انتونی پامپلیانو (Anthony Pompliano) مجددا تاکید کرد قیمت بیت کوین (Bitcoin) تا سال 2021 به 100000 دلار خواهد رسید

بنیانگذار مورگان کریک دیجیتال (Morgan Creek Digital) آنتونی پامپلیانو پیش بینی هایی را در خصوص بازار بیت کوین (Bitcoin) در سال آینده ارائه داد. وی در مصاحبه اختصاصی با کوین تلگراف پیش بینی قیمتی که سال 2019 در مورد بیت کوین (Bitcoin) بیان کرده بود مجددا تأیید کرد. “روند قیمت بسیار قدرتمند خواهد بود. من کاملاً مطمئن هستم که بیت کوین (Bitcoin) تا پایان سال 2021 به 100000 دلار خواهد رسید. ”

 

در کنار شرایط اقتصادی مطلوب بازارهای کلان ، پامپلیانو به تاثیرات پس از هالوینگ به عنوان یکی از اصلی ترین عواملی که می تواند بیت کوین (Bitcoin) را به سمت هدفش سوق دهد اشاره کرد.

در این رابطه بخوانید‌ : ارز دیجیتال استلار (XLM) چیست؟ و شبکه آن چگونه کار میکند؟

 

وی معتقد است که کاهش عرضه بیت کوین (Bitcoin) همراه با افزایش تقاضا از سوی سرمایه گذاران نهادی ، قیمت بیت کوین (Bitcoin) را به سوی سطوح تاریخی سوق می دهد.

 

با وجود اینکه حدود 18.5 میلیون بیت کوین (Bitcoin) در حال حاضر در گردش است ، وی اذعان داشت که این آمار بخش بزرگی از بیت کوین هایی را که مدتهاست جا به جا نشده اند شامل نمی شود. این بدان معنی است که موجودی واقعی در حقیقت کمتر است.

 

وی گفت: “بیت کوینر ها بیت کوین (Bitcoin) خود را نمی فروشند”.

 

وی در پاسخ به این سوال که بهترین استراتژی برای سرمایه گذاری بیت کوین (Bitcoin) چیست ، به تازه کارها توصیه کرد از “زمان بندی بازار” صرفنظر کنند. در عوض به میانگین هزینه دلاری (Dollar cost averaging) به عنوان محتاطانه ترین و بهترین روش برای سرمایه گذاری در بیت کوین (Bitcoin) اشاره کرد.

 

وی گفت: “میانگین هزینه دلاری یک رویکرد مالی بسیار محبوب و بدون زمانبندی است و نتیجه خوبی ارائه می دهد”.

 

همچنین بخوانید : پروپوزال بهبود بیت کوین (BIP) چیست و چگونه کار می کند؟

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید