/ تکنولوژی بلاکچین / شرکت (Figure Technologies) عرضه خدمات مالی را در بلاکچین (blockchain) راه اندازی می کند

زمان مطالعه : 5 دقیقه

شرکت (Figure Technologies) عرضه خدمات مالی را در بلاکچین (blockchain) راه اندازی می کند

شرکت (Figure Technologies) عرضه خدمات مالی را در بلاکچین (blockchain) راه اندازی می کند

هدف از این کار این است که روند سرمایه گذاری را تسریع کنند.

 

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد (Figure Technologies) محصولات جدید صندوق دیجیتال خود را برای شرکت های سرمایه گذاری در بلاکچین (blockchain) راه اندازی کرده است.

در این رابطه بخوانید‌ : نحوه خرید و فروش قراردادهای آپشن بیت کوین

 

شرکت فناوری مالی مستقر در سانفرانسیسکو از بلاکچین (blockchain) پراویننس (Provenance) استفاده کرده و هدف آن استفاده از این فناوری برای اتوماسیون بسیاری از فرآیندهای مبتنی بر کاغذ در روند جمع آوری سرمایه و مدیریت صندوق است. این خدمات شامل جمع آوری سرمایه ، آنبوردینگ سرمایه گذاران (investor onboarding) ، احراز هویت مشتری ، مبارزه با پولشویی و قانون رازداری بانک ، اشتراک دیجیتال ، (capital calls) و انتقال است.

 

مایک کاگنی (Mike Cagney) ، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل فیگر (Figure) ، گفت که این ایده به صندوق های سرمایه گذاری اجازه می دهد بر قدرت اصلی خود ، یعنی سرمایه گذاری تمرکز کنند.

 

“ارائه خدمات صندوق دیجیتال فیگر اولین راه حل بلاکچین (blockchain) به صورت (end-to-end) است که ترکیبی از ابزارهای تامین مالی دیجیتال و مدیریت مداوم صندوق با بازار اصلی برای جذب سرمایه و بازار ثانویه برای منافع صندوق معاملاتی می باشد.”

 

فیگر همچنین اعلام کرد که صندوق سرمایه گذاری (Friends & Family Capital II) اولین شریک شرکت سرمایه گذاری آن است که از خدمات بلاکچین (blockchain) آن استفاده می کند. به گفته فیگر ، این صندوق همچنین می خواهد از این خدمات برای “تجارت ثانویه کاملاً دیجیتالی سود صندوق” استفاده کند و در هر زمانی بدون ریسک برای طرف مقابل و هزینه های معاملاتی پایین تسویه حساب کند.

 

این اولین بار نیست که فیگر از مزایای بلاکچین (blockchain) بهره می برد. این شرکت همچنین یک بازار مبتنی بر بلاکچین (blockchain) برای خرید و فروش وام دارد.

 

همچنین بخوانید : وستینگ (Vesting) در بازار ارز دیجیتال چیست؟

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین