چگونه سفارش لیمیت ثبت کنیم؟

Written in

by

سفارش خرید لیمیت: در سفارش لیمیت شما در یک قیمت مشخصی خرید یا فروش انجام می دهید.

ابتدا رمزارزی که قصد خرید آن را دارید را بر پایه تومان یا تتر انتخاب می کنید.برای مثال قصد داریم بیت کوین بر پایه تتر خریداری کنیم .BTC/USDT را انتخاب می کنیم.

رمزارز انتخابی مقابل خرید نمایش داده می شود،برای خرید بیت کوین بر پایه تتر باید تتر در کیف پول خود موجود داشته باشید،اگر تتر در کیف پول خود موجود ندارید یا مقدارش کم است برای افزایش موجودی روی + کلیک می کنید و میزان موجودی را افزایش دهید،در کنار + میزان تتر در دسترس که در کیف پول موجود دارید را مشاهده می کنید.

در باکس قیمت ،قیمت  یک بیت کوین بر پایه تتر بر اساس آخرین معامله انجام شده در نیپوتو را مشاهده می کنید،قیمتی که قصد دارید سفارش خرید ثبت کنید را وارد می کنید.

در باکس مقدار،میزان بیت کوینی که قصد خرید دارید را وارد می کنید یا با استفاده از اسلایدر براساس درصدی از تتر موجود می توانید خرید ثبت کنید.

در باکس مجموع،مجموع قیمتی محاسبه شده و نمایش داده می شود.با کلیک بر روی خرید ،سفارش شما به لیست سفارشات باز افزوده می شود.

همچنین سفارش شما در اردر بوک خرید Make  می شود.اگر قیمتی که تعیین کردید با قیمتی در اردر بوک فروش همپوشانی داشته باشد سفارش شما به صورت  مارکت ثبت شده و دیگر در اردر بوک خرید ثبت  نمی شود.

 

 

سفارش فروش لیمیت: برای بخش فروش مانند خرید عمل میکنیم با این تفاوت که میزان بیت کوین در دسترس در کیف پول نشان داده می شود.ببا استفاده از + می توانید میزان بیت کوین خود را افزایش دهید.در باکس قیمت ،قیمت فعلی یک بیت کوین بر پایه تتر را مشاهده می کنید،قیمتی که قصد دارید سفارش فروش ثبت کنید را وارد می کنید. در باکس مقدار ،میزان بیت کوینی که قصد فروش دارید را وارد می کنید یا با استفاده از اسلایدر درصدی از بیت کوین موجود را انتخاب می کنید (در اینجا با استفاده از اسلایدر میزان 25% بیت کوین موجود در کیف پول را انتخاب می کنیم که برابر 0.278629 بیت کوین می شود). در باکس مجموع،مجموع قیمتی محاسبه شده و نمایش داده می شود.با کلیک بر روی فروش ،سفارش شما به لیست سفارشات باز و اردر بوک فروش افزوده می شود.اگر قیمتی که تعیین کردید با قیمتی در اردر بوک خرید همپوشانی داشته باشد سفارش شما به صورت  مارکت ثبت شده و دیگر در اردر بوک فروش ثبت  نمی شود.

Tags

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *