داشبورد

Written in

by

خلاصه ای از آمار و اطلاعات کاربری را در داشبورد می توانید مشاهده کنید.

نام و نام خانوادگی،سطح کاربری فعلی و تاریخ لاگین را می توانید ببینید و برای افزایش امنیت حساب کاربری تنظیمات امنیتی را می توانید فعال کنید.برای خارج شدن از حساب کاربری روی خروج کلیک کنید.(این بخش در تمامی صفحات حساب کاربری قابل مشاهده است)

 

 

تمامی پیام ها و اعلان ها در بالای صفحه سمت چپ نمایش داده می شوند،تعداد اعلان های خوانده نشده روی آیکون زنگوله نشان داده می شود.اگر روی تیک هر اعلان کلیک کنید در بخش اعلان های خوانده شده قرار می گیرند.با استفاده از آیکون زیر زنگوله می توانید همه ی اعلان ها را یکجا به عنوان خوانده شده علامت بزنید.(این بخش در تمامی صفحات حساب کاربری قابل مشاهده است)

با کلیک بر روی مشاهده تمامی اعلان ها ،تمامی اعلان های خوانده نشده و خوانده شده رو می توانید مشاهده کنید.

 

در اینجا خلاصه ای از اطلاعات کاربری مانند فعال یا غیرفعال بودن حساب ،سطح کاربری فعلی،زمان آخرین لاگین به حساب کاربری،شماره همراه،شماره همراه اضطراری (اگر ثبت نکرده باشید می توانید روی افزودن کلیک کنید) نمایش داده می شود.

 

خلاصه ای از موجودی حساب خود را می توانید ببینید.معادل تومان کل موجودی رمزارزها،موجودی تومان و جمع کل موجودی رمزارزها و تومان و همچنین نمودار دایره ای موجودی رمزارزها و تومان را برحسب درصد می توانید مشاهده کنید.

 

لیست آخرین سفارشات ثبت شده که هنوز تکمیل نشده اند را در این باکس می توانید ملاحظه کنید.برای مشاهده تمامی سفارشات باز روی لیست سفارشات باز کلیک کنید.

 

قیمت لحظه ای رمزارزها بر پایه تتر یا تومان می توانید انتخاب و مشاهده کنید و همچنین میزان تغییرات قیمت رمزارزها را نسبت به 24 ساعت گذشته می بینید.برای مشاهده تمامی رمزارزها روی لیست کامل بازارها کلیک کنید.

 

درآمد حاصل از معاملات دوستانتان به صورت بازه ی روزانه،هفتگی و ماهانه میتوانید مشاهده کنید.

 

لیست آخرین واریز و برداشت‌های ارزها را می بینید.با کلیک بر روی واریزها آخرین واریزها و با کلیک بر روی برداشت ها آخرین برداشت های ارزها را می توانید مشاهده کنید. برای مشاهده تمامی تراکنش ها روی لیست کامل تراکنش ها کلیک کنید.

 

آخرین ورودهای خود به حساب کاربری با توجه به زمان ورود، IP و نوع سیستم عامل را می بینید.برای مشاهده لیست کامل ورودها روی لیست کامل گزارشات کلیک کنید.

 

لیست آخرین تیکت‌ها را می توانید ببینید.

 

این کادر برای یادداشت های شخصی شما ،یادآوری ها در نظر گرفته شده ،برای ذخیره یادداشت کافیست بیرون کادر کلیک کنید.

 

Tags

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *