برای ارتقا به سطح یک پس از ورود به حساب کاربری ،ابتدا از منو ،احراز هویت سپس ارتقا به سطح 1 را کلیک کنید.

در این مرحله ابتدا ویدئو را مشاهده کنید،سپس تیک مشاهده ویدئو را بزنید و در انتها تایید و ادامه را کلیک کنید.

در کادر کد ملی ،کد ملی 10 رقمی خود را وارد کنید،در کادر تاریخ تولد ،تاریخ تولد ثبت شده در شناسنامه و در کادر تایید موبایل،شماره موبایلی که به نام خودتان باشد (با کد ملی ثبت شده مطابقت داشته باشد)را وارد کنید در غیر اینصورت کد تایید ارسال نخواهد شد.سپس روی درخواست کد تایید کلیک کنید تا کد تایید 6 رقمی ارسال شود.

یک پنجره پاپ آپ نمایش داده می شود، کد تایید ارسال شده به موبایل خود را در کادر زیر وارد کنید. در صورتی که کدی برای شما ارسال نشد ،روی ارسال مجدد بزنید و در نهایت تایید و ادامه را کلیک کنید.

 

بعد از کلیک روی تایید و ادامه نوبت به ثبت کارت بانکی که به نام خود شما باشد می رسد(در صورتی که  کارت بانکی به نام خود شما نباشد تایید نمی شود)شماره کارت بانکی را وارد و روی افزودن کلیک کنید.

شما در این مرحله حداقل یک و حداکثر 3 شماره کارت بانکی می توانید اضافه کنید. در قسمت لیست کارت های شما،کارت های افزوده شده را می توانید ببینید و در صورت لزوم حدف کنید.پس از اینکه با موفقیت به سطح 1 ارتقا پیدا کردید از طریق منوی مدیریت مالی>کارت های بانکی امکان افزودن کارتهای بیشتر را دارید.

سپس تصویر کارت ملی را در باکس نشان داده شده قرار دهید ،تصویر کارت ملی را باید به صورت کامل،واضح و خوانا با فرمت JPEG, PNG یا JPG و حداکثر حجم 6 مگابایت آپلود کنید.

روی تایید نهایی کلیک کنید تا مدارک بررسی و تایید شوند و شما به سطح 1 ارتقا پیدا کنید.

 

Tags

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *