/ اخبار اکسچنج ها / سینا سوآپ جفت ارزهای معاملاتی بیت‌ کوین و مونرو را لیست می‌ کند

زمان مطالعه : 3 دقیقه

سینا سوآپ جفت ارزهای معاملاتی بیت‌ کوین و مونرو را لیست می‌ کند

افزودن بیت کوین (BTC) و مونرو (XMR) به اکسچنج غیرمتمرکز سینا سوآپ (SeinnaSwap) توسط راجر ور (Roger Ver)، کارآفرین ارزهای دیجیتال تایید شد.

سینا سوآپ جفت ارزهای معاملاتی بیت‌ کوین و مونرو را لیست می‌ کند

افزودن بیت کوین (BTC) و مونرو (XMR) به اکسچنج غیرمتمرکز سینا سوآپ (SeinnaSwap) توسط راجر ور (Roger Ver)، کارآفرین ارزهای دیجیتال تایید شد.

پروتکل میان زنجیره ای دیفای (DeFi) شبکه سینا جفت ارز معاملاتی بیت کوین و مونرو را در اکسچنج غیرمتمرکز خود ارائه کرده است و به کاربران این امکان را می دهد که در این دو ارز دیجیتال شناخته شده جهان به صورت خصوصی معامله کنند.

مونتی مانفورد (Monty Munford) تایید کرد که، کاربران اکسچنج غیرمتمرکز مبتنی بر حفظ حریم خصوصی سینا سوآپ ، قادرند بیت کوین و مونرو را در برابر توکن بومی پروتکل سینا معامله کنند. او گفت که تصمیم برای ارائه تراکنش‌ های بیت‌ کوین و مونرو به دلیل حجم بالای درخواست‌ از جامعه هر دو کوین صورت گرفته است.

در این رابطه بخوانید‌ : پروپوزال بهبود بیت کوین (BIP) چیست و چگونه کار می کند؟

زیرساخت های سینا بر روی یک شبکه مخفی ساخته شده است و یک بلاکچین (blockchain) سفارشی است که از تراکنش های خصوصی پشتیبانی می کند، اما، شاید به اندازه ای که گفته می شود ، تکنیک های معاملاتی مبتنی بر ناشناس بودن را تایید نمی کند.

قانونگذاران شرایط نامناسب و سختگیرانه ای برای ارزهای دیجیتال مبتنی بر قابلیت ناشناسی ایجاده کرده اند و چندین اکسچنج در اوایل سال جاری اقدام به حذف ارزهای دیجیتال مبتنی بر حریم خصوصی به نام های مونرو، زی کش (Zcash) و دش (Dash) کردند.

شبکه سینا به عنوان بخشی از وظایف خود، در تلاش است تا محیطی را فراهم کند که در آن تراکنش‌ های ارزهای دیجیتال بدون دردسر و پیامد های نظارتی ناشناس ماندن، به صورت خصوصی معامله شوند.

حجم معاملات سینا سوآپ از زمان راه اندازی در 7 اکتبر، بیش از 254 میلیون دلار بوده است که نشان دهنده محبوبیت فزاینده اکسچنج های غیرمتمرکز است.

راجر ور (Roger Ver)، کارآفرین ارزهای دیجیتال و حامی بیت‌ کوین کش (BCH) از لیست اخیر سینا سوآپ حمایت کرده است. او گفت: حفظ حریم خصوصی در مونرو و بیت‌ کوین در حین فعال کردن دیفای بسیار مهم است و به نظر می‌ رسد شبکه سینا دقیقا این کار را انجام می‌ دهد. ور مدت‌ هاست که مدافع ابزارهای حفظ حریم خصوصی مبتنی بر ارزهای دیجیتال و نقش آنها در ترویج آزادی بوده است.

صنعت کریپتو به دلیل اینکه حفظ حریم خصوصی را در اولویت اول قرار نمی دهد مورد انتقاد قرار گرفته است. اگرچه رسانه ها در آمیختن مفهوم حریم خصوصی و ناشناس بودن تا حدی مقصر هستند اما سازندگان اقتصاد جدید نیز اولویت های دیگری مانند امنیت، تمرکززدایی و مقیاس پذیری را ترجیح داده اند.

در حالی که پروژه‌ های مبتنی بر حریم خصوصی در بازار صعودی کریپتو در سال‌ های 2017-2018 حضور پررنگی داشتند، هیجانات و رشد بازار در سال 2021 عمدتا تحت تاثیر دیفای، توکن‌ های غیر مثلی و مفاهیم اخیر گیم فای (GameFi) و متاورس (Metaverse) ایجاد شده است.

شبکه سینا بار دیگر تاکید کرد که حریم خصوصی تراکنش های مالی، نه تنها یک حق فردی بلکه یک تعهد قانونی در اروپا و ایالات متحده است.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

در نیپوتو مارکت امکان خرید و فروش آوه برای شما فراهم شده است.

همچنین بخوانید : بیت‌کوین کش چیست؟ و چه تفاوتی با بیت کوین دارد؟


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین