/ اخبار اتریوم / گلدمن ساکس: محبوبیت اتریوم (Ethereum) می تواند اتر (ETH) را به ذخیره ارزش شماره یک بازار تبدیل کند

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

گلدمن ساکس: محبوبیت اتریوم (Ethereum) می تواند اتر (ETH) را به ذخیره ارزش شماره یک بازار تبدیل کند

گلدمن ساکس: محبوبیت اتریوم (Ethereum) می تواند اتر (ETH) را به ذخیره ارزش شماره یک بازار تبدیل کند

گلدمن ساکس می گوید محبوبیت قراردادهای هوشمند اتریوم (Ethereum) به این معنی است که اتر (Ether) به زودی می تواند از بیت کوین (Bitcoin) به عنوان ارز دیجیتال شماره یک بازار پیشی بگیرد.

 

گلدمن ساکس روز سه شنبه در اطلاعیه ای خطاب به مشتریان گفت بلاکچین (blockchain) اتریوم (Ethereum) کارایی بسیار بالایی دارد که نشان می دهد اتر (ETH) می تواند به ذخیره ارزش برتر بازار تبدیل شود.

در این رابطه بخوانید‌ : آلت کوین چیست؟ و چه تفاوتی با بیت کوین دارد؟

 

بر اساس گزارشی از بیزنس اینسایدر (Business Insider) ، گلدمن پیش بینی کرد ارزش بازار اتر (ETH) در سال های آینده می تواند از ارزش بازار بیت کوین (BTC) پیشی بگیرد.

 

قرارداد هوشمند شامل نرم افزاری است که امکان اجرای خودکار قراردادهای دیجیتال را فراهم می کند ، این فناوری باعث رونق پروتکل های امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و اپلیکیشن های غیرمتمرکز مبتنی بر کریپتو (DApps) شده است.

 

تحلیلگران خاطرنشان کردند مزیت اولین بودن به بیت کوین (Bitcoin) قدرت بیشتری داده است ، با این حال فاقد برخی کارایی های اتر (Ether) و تاخیر در انجام تراکنش ها است. در نتیجه تمرکز بیت کوین (Bitcoin) بر مقاومت و امنیت شبکه ، هنوز عملکردی برابر با اتریوم (Ethereum) ارائه نمی دهد.

 

به عنوان یک شبکه جدیدتر ، اتریوم (Ethereum) همچنین توانسته با سرعت بیشتری نسبت به بیت کوین (Bitcoin) رشد کند. در حالی که بیت کوین (Bitcoin) در سال گذشته 261 درصد رشد داشت ، اتر (ETH) در مدت مشابه 856 درصد رشد کرده است.

تحلیلگران همچنین می گویند طلا ذخیره ارزش برتری نسبت به دارایی های دیجیتال است و طلا را ابزار دفاعی در برابر تورم و کریپتو را محافظی با ریسک بیشتر توصیف می کنند.

 

همچنین بخوانید : تئوری احمق بزرگتر در سرمایه گذاری چیست؟ و چگونه از آن در امان بمانیم؟

این اطلاعیه یک ماه پس از آن منتشر شد که تحلیلگران گلدمن ساکس به مشتریان گفته بودند کریپتوکارنسی حتی یک دارایی قابل سرمایه گذاری نیست.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

 


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین