/ فین تک های ارزهای دیجیتال / کراودفاندینگ (Crowdfunding) غیرمتمرکز از طریق یک پلتفرم دیفای (DeFi) مبتنی بر مدیریت جمعی

زمان مطالعه : 5 دقیقه

کراودفاندینگ (Crowdfunding) غیرمتمرکز از طریق یک پلتفرم دیفای (DeFi) مبتنی بر مدیریت جمعی

کراودفاندینگ (Crowdfunding) غیرمتمرکز از طریق یک پلتفرم دیفای (DeFi) مبتنی بر مدیریت جمعی

یک پروژه دیفای (DeFi) تحت مدیریت جمعی ، استاندارد جدیدی را برای تامین مالی جمعی یا کراودفاندینگ (Crowdfunding) ارائه می کند.

 

مانترا دائو (Mantra DAO) ، یک پلتفرم امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) تحت نظارت جمعی و با محوریت سهامداری ، وام و مدیریت ، اعلام کرده است که عرضه عضویت اولیه خود را در تاریخ 16 آگوست به پایان رسانده است و به طور کل ، این پروژه 5.9 میلیون دلار جمع آوری کرده است.

در این رابطه بخوانید‌ : چگونه می توانیم هودلر بهتری باشیم؟

 

پلتفرم مانترا اعلام کرد ، برای اینکه روند کراودفاندینگ غیر متمرکز تر شود و مانع از کنترل بیش از حد بازار ثانویه شود ، یک توافق نامه دیجیتال ساده برای توکن های (SAFT) را پس از انجام روند شناخت مشتری با هر سرمایه گذار خرد امضا کرده است. (SAFT) یک قرارداد سرمایه گذاری است که توسط توسعه دهندگان کریپتوکارنسی ارائه می شود و معمولاً فقط برای سرمایه گذاران معتبر انجام می شود. با این حال ، این پروژه اعلام کرد که در تلاش است تا روندی را برای پروژه های آینده بلاکچین (blockchain) در نظر بگیرد تا با دارایی سرمایه گذاران سازگارتر شود.

 

از این طریق ، سرمایه گذاران برای اولین بار در فضای کریپتو یا بلاکچین (blockchain) در خصوص سرمایه گذاری های خود دارای مطالبات و حمایت های قانونی هستند :

 

“امضاهای الکترونیکی در بیشتر کشورها معتبر هستند و یک راه حل بسیار مناسب و بسیار شفاف برای حمایت از سرمایه گذاران خرد ارائه می دهند. […] ما از طریق (Docusign) توافق دیجیتالی را صادر می کنیم که کاربر آدرس کیف پول خود و مقدار سرمایه خود را در آن وارد می کند. ”

 

وجوه جمع آوری شده در یک شرکت امانتداری دارای مجوز نگهداری می شود. این شرکت مسئولیت حسابداری صندوق را بر عهده خواهد داشت و “هر کوین جمع آوری شده” را ردیابی می کند و مشکل اینکه چه كسی دارایی های پروژه قبلی بلاکچین (blockchain) را كنترل می كند را حل خواهد کرد.

 

آنها معتقدند که این اقدامات مختلف به منظور فشار بیشتر بر روی پروژه است تا آنچه را وعده داده شده عملی کند.

 

همچنین بخوانید : سود باز یا اپن اینترست (open interest) در بازار آتی کریپتو چیست؟

همانطور که پیش از این کوین تلگراف گزارش داده بود ، قانون جدید کریپتو در روسیه یک روند قانونگذاری برای اوراق بهادار توکنیزه شده را شامل می شود ، اما هنوز هیچ قانونگذاری در خصوص کریپتوکارنسی ها صورت نگرفته است. کمیسیون بورس و اوراق بهادار ، قانونگذاری در خصوص تامین مالی جمعی را در بحبوحه همه گیری ویروس کرونا تسهیل کرده است.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین