/ قانون‌گذاری / چهار بانک برتر کره جنوبی خدمات مرتبط با ارزهای دیجیتال را ارائه می دهند

3 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

چهار بانک برتر کره جنوبی خدمات مرتبط با ارزهای دیجیتال را ارائه می دهند

چهار بانک برتر کره جنوبی خدمات مرتبط با ارزهای دیجیتال را ارائه می دهند

دو بانک دیگر کره جنوبی در حال بررسی ارائه خدمات امانتداری ارزهای دیجیتال هستند.

 

بانک های ووری (Woori) و شینهان (Shinhan) کره جنوبی به تازگی قصد خود را برای معرفی “خدمات دارایی های کریپتو” اعلام کرده اند. این بدان معناست که چهار بانک از پنج بانک برتر این کشور که دارای ارزش ترکیبی بیش از 1.2 تریلیون دلار دارایی هستند ، اکنون برای ارائه خدمات ارزهای دیجیتال آماده اند.

در این رابطه بخوانید‌ : سود باز یا اپن اینترست (open interest) در بازار آتی کریپتو چیست؟

 

هدف این بانک ها نگهداری و مدیریت کریپتوکارنسی ها برای مشتریان است. شینهان و ووری هر دو برنامه خود را در واکنش مستقیم به قانون اصلاح شده درمورد تراکنش های مالی ویژه اعلام كردند كه قانون دارایی های كریپتو را تغییر خواهد داد و از سال آینده به مرحله اجرا در می آید.

 

بانک شینهان پیش از این برنامه هایی را برای ذخیره سازی ارز دیجیتال در سال 2017 اعلام کرده بود ، اما این برنامه ها در ژانویه سال 2018 توسط دولت متوقف شدند.

 

بانک های (NH Nonghyup Bank) و (Kookmin Bank) در حال حاضر تیم های بلاکچین (blockchain) را برای اجرای ویژگی های امانتداری کریپتو هماهنگ کرده اند و بانک (Nonghyup) در صدد راه اندازی پیشرفته ترین و بهترین خدمات برای “سرمایه گذاران نهادی” در ماه های آینده است.

 

تاخیر در انجام این اقدامات

کارشناسان بلاکچین (blockchain) در این کشور با استناد به این موضوع که بانک های آمریکایی از بخش بانکداری کره جنوبی جلوتر هستند ، ابراز نگرانی کرده اند و اظهار داشتند این اقدامات “خیلی دیر” انجام شده است. رئیس مرکز تحقیقات بلاکچین (blockchain) در دانشگاه سونگ جون در دونگ گوک ابراز نگرانی کرد و گفت که روند “رقابت مالی” کشور ضعیف بوده است :

 

وی گفت: “سایر کشورها خیلی سریع در این زمینه اقدام می کنند. اما هنوز هیچ سیستم قانونی در این رابطه در کره جنوبی وجود ندارد ، بنابراین پیشرفت کندتر از حد انتظار است. ”

همچنین بخوانید : بیت‌کوین کش چیست؟ و چه تفاوتی با بیت کوین دارد؟

 

وی افزود بدون “حمایت نهادی” ، تلاش برای ارائه خدمات امانتداری ارزهای دیجیتال ممکن است به ادغام گسترده منجر نشود.

 

کره عاشق کریپتو است

اگرچه بخش مالی به دلیل ضعف سرعت در استفاده از فناوری بلاکچین (blockchain) مورد انتقاد قرار گرفته است ، اما صنایع دیگر سریعتر از آن برای ادغام در راه حل های خود استفاده کرده اند. پس از گذشت 3 ماه از راه اندازی برنامه جدید گواهینامه رانندگی دیجیتال مبتنی بر بلاکچین (blockchain) ، بیش از 1 میلیون نفر از آن استفاده کرده اند. یکی از بزرگ ترین بانک های کره جنوبی (KEB Hana Bank) با شرکت ساخت زیربناهای حمل و نقل کره برای راه اندازی یک سیستم عوارض مبتنی بر بلاکچین (blockchain) برای بزرگراه های این کشور همکاری کرد.

 

و این هفته اخباری منتشر شد مبنی بر این که برنامه پرداخت سئونگنام (Seongnam) با صدور کوپن های هدیه دیجیتال جدید گسترش می یابد و گردشگران ساحلی در بوسان (Busan) نیز قادر به پرداخت هزینه خدمات در این ساحل با استفاده از بیت کوین Bitcoin (BTC) و اتریوم Ethereum (ETH) هستند.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید