/ اخبار اکسچنج ها / چانگ پنگ ژائو : شعبه امریکایی بایننس در حال بررسی عرضه عمومی سهام خود است

زمان مطالعه : 5 دقیقه

چانگ پنگ ژائو : شعبه امریکایی بایننس در حال بررسی عرضه عمومی سهام خود است

چانگ پنگ ژائو : شعبه امریکایی بایننس در حال بررسی عرضه عمومی سهام خود است

چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao) گفت بایننس قرار است در آینده با تغییر از یک استارتاپ فناوری به یک سرویس مالی ، با قانونگذاری های شدیدی روبرو شود.

 

شعبه بایننس امریکا (Binance US) که جدا از بایننس فعالیت می کند ، علی رغم سرکوب نظارتی مستمر بایننس ، به دنبال عرضه عمومی سهام خود است. ژائو بنیانگذار و مدیر عامل بایننس ، در مورد مشکلات قانونی مداوم و برنامه های آینده خود در همایش مجازی بلاکچین (REDeFiNE Tomorrow 2021) در روز جمعه صحبت کرد.

در این رابطه بخوانید‌ : حد ضرر (Stop-Loss) در معاملات ارز دیجیتال چیست؟

 

وی با اطمینان گفت بایننس قرار است در آینده با مقررات سختگیرانه ای روبرو شود و خاطرنشان کرد این شرکت در حال تغییر از یک استارتاپ فناوری به یک سرویس مالی است. ژائو بار دیگر تأکید کرد بایننس تلاش های خود برای انطباق با قوانین موجود را گسترش داده است.

 

وی همچنین اعلام کرد علی رغم اینکه تاکنون در برقراری ارتباط با قانونگذار های جهانی ناموفق بوده است ، بایننس مانع از عرضه عمومی سهام (Binance US) نمی شود.

 

بایننس یو اس که در سال 2019 راه اندازی شد ، یک نهاد جداگانه از بایننس است که از فناوری مجوز استفاده می کند. برایان بروکس ، مسئول سابق دفتر نظارت بر ارز ایالات متحده ، در اوایل سال جاری مدیر عامل بایننس یو اس شد تا به این اکسچنج در رقابت با کوین بیس کمک کند.

 

بایننس اخیراً تحت نظارت دقیق قانونگذار های جهانی از جمله ایالات متحده قرار گرفته است. همانطور که قبلاً گزارش شده بود ، هم وزارت دادگستری و هم خدمات درآمد داخلی امریکا در حال تحقیق در خصوص بایننس به اتهام فعالیت معاملاتی غیرقانونی بوده اند. در ماه مارس نیز بایننس هدف تحقیق کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده قرار گرفت.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

همچنین بخوانید : بهترین ابزارها برای ترید ارزدیجیتال در سال ۲۰۲۴


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید