/ اخبار بیت کوین / پنترا کپیتال (Pantera Capital) : علت کمبود موجودی بیت کوین (Bitcoin) پی پل (PayPal) است

3 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

پنترا کپیتال (Pantera Capital) : علت کمبود موجودی بیت کوین (Bitcoin) پی پل (PayPal) است

پنترا کپیتال (Pantera Capital) : علت کمبود موجودی بیت کوین (Bitcoin) پی پل (PayPal) است

به گزارش پنترا کپیتال (Pantera Capital) ، کاهش موجودی بیت کوین (Bitcoin) با ورود پی پل به بازار کریپتوکارنسی می تواند تأثیر چشمگیری بر قیمت داشته باشد.

 

طبق گزارشی که به تازگی از سوی شرکت سرمایه گذاری پنترا کپیتال منتشر شده است ، کمبود بیت کوین (Bitcoin) عامل اصلی افزایش قیمت اخیر است و بیشتر بیت کوین (BTC) های عرضه شده توسط پی پل خریداری می شود.

در این رابطه بخوانید‌ : کاردانو چیست و چه اهدافی را دنبال می کند؟

 

پنترا ادعا می کند که ارائه خدمات ارز دیجیتال پی پل “در حال حاضر تأثیر زیادی بر بازار گذاشته است” و افزود که این خدمات پرداخت تقریبا 70 درصد از کل بیت کوین (BTC) های جدید در گردش را خریداری می کند.

 

پنترا با استناد به داده های ایت بیت (itBit) گفت:

 

“وقتی خدمات کریپتوی پی پل فعال شد ، شاهد افزایش انفجاری حجم معاملات بوده ایم. افزایش حجم معاملات ایت بیت نشان می دهد که در طی چهار هفته از زمان راه اندازی این خدمات ، پی پل تقریبا 70 درصد از موجودی جدید بیت کوین (Bitcoin) را خریداری کرده است. ”

طبق گفته پنترا ، داده ها حاکی از آن است که پی پل و کش اپ (Cash App) در حال خرید تمام بیت کوین (Bitcoin) های تازه عرضه شده هستند.

 

سیاست پولی بیت کوین (Bitcoin) طوری برنامه ریزی شده است که به مرور زمان و با پذیرش در مقیاس گسترده ، منجر به افزایش قدرت خرید و کمیابی می شود. پنترا ادعا می کند کمیابی موجب افزایش پارابولیکی قیمت بیت کوین (BTC) خواهد شد.

 

پی پل اوایل این ماه ارائه خدمات ارز دیجیتال خود را در ایالات متحده آغاز کرد و برای مشتریان امکان معامله تا حداکثر 20000 دلار در هفته را فراهم کرد. خدمات ارز دیجیتال آن تا اوایل سال 2021 در سطح جهانی راه اندازی می شود.

همچنین بخوانید : موقعیت باز (Open Position) چیست؟ و با چه ریسکی مواجه است؟

 

این شرکت پرداخت آنلاین دارای 300 میلیون کاربر فعال است که همین موضوع منجر به پذیرش ارز دیجیتال در مقیاس گسترده می شود.

 

پنترا می گوید اکنون خرید بیت کوین (Bitcoin) بسیار آسان تر از آخرین بازار صعودی در سال 2017 است. علاوه بر پی پل ، کش اپ (Cash App) و رابین هود (Robinhood) نیز دیگر ارائه دهندگان خدمات بیت کوین (Bitcoin) و سایر ارزهای دیجیتال هستند.

 

 

پذیرش گسترده تر به این معنی است که قیمت این ارز دیجیتال احتمالاً به سطوح بالاتری می رسد. اگرچه نوسانات اخیر بیت کوین (Bitcoin) بسیار شدید بوده است ، اما طی دوماه گذشته یک دوره ثبات غیرمعمول و طولانی را تجربه کرد.

نمودار قیمت بیت کوین. منبع:  Cointelegraph

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین