/ اخبار اتریوم / همکاری ردیت (Reddit) با بنیاد اتریوم (Ethereum Foundation) برای تقویت مقیاس پذیری و منابع

3 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

همکاری ردیت (Reddit) با بنیاد اتریوم (Ethereum Foundation) برای تقویت مقیاس پذیری و منابع

همکاری ردیت (Reddit) با بنیاد اتریوم (Ethereum Foundation) برای تقویت مقیاس پذیری و منابع

شبکه محبوب رسانه اجتماعی ردیت ، که بیش از 1.7 میلیارد بازدید ماهانه دارد ، در حال تعمیق روابط خود با بنیاد اتریوم به عنوان اولین مشارکت بلاکچین (blockchain) به صورت رسمی است. ردیت می گوید که هدف این همکاری افزودن اتریوم (Ethereum) به روند تولید با مقیاس ردیت است.

 

بر اساس اعلامیه مدیر ردیت (u / jarins) ، هدف این همکاری افزایش “تعهد سایت به بلاکچین (blockchain) ، تسریع مقیاس پذیری و منابع برای اکوسیستم اتریوم (Ethereum) و ارائه ارزش و استقلال فناوری بلاکچین (blockchain) برای میلیون ها کاربر ردیت است. ”

در این رابطه بخوانید‌ : بیت‌کوین کش چیست؟ و چه تفاوتی با بیت کوین دارد؟

 

در سال 2020 ، ردیت دو پروژه بزرگ با محوریت اتریوم (Ethereum) را آغاز کرده بود. اولین برنامه به نام کامیونیتی پوینتز (Community Points) ، یک سیستم پاداش بود که به کاربران ردیت به دلیل مشارکت در تولید محتوای جذاب برای این پلتفرم ، توکن (ERC-20) اعطا می کرد. ردیت سپس یک مسابقه به نام (The Great Reddit Scaling Bake-Off ) راه  اندازی کرد که شامل ارسال راه حل های فناوری مقیاس پذیری اتریوم (Ethereum) بود که می توانند به برنامه هایی مانند کامیونیتی پوینتز در شبکه اصلی و در نهایت بیش از 400 میلیون کاربر ماهانه این شبکه کمک کنند.

 

طی مشارکت رسمی با بنیاد اتریوم ، تمرکز اصلی بر توسعه فناوری مقیاس پذیری است که می تواند از برنامه های بزرگ مانند (Community Points) در بلاکچین اتریوم (Ethereum) پشتیبانی کند. این پروژه توسط تیم کریپتوی داخلی ردیت اداره می شود و این شامل ثبت درخواست از سوی مهندسان بک اند (backend) است که علاقه مند به حوزه مقیاس پذیری و پیوستن به تیم ردیت هستند تا به پروژه آنها در زمینه توسعه اینترنت غیرمتمرکزتر کمک کنند. فناوری مقیاس پذیری توسعه یافته از طریق مشارکت جدید منبع باز خواهد بود.

 

طبق این پست ، (Community Points) در حال حاضر در شبکه (Rinkeby) در مرحله آزمایشی و در حال آزمایش در r / Cryptocurrency و r / FortNiteBR است. ردیت این طرح را “اولین تلاش برای استفاده از فناوری غیرمتمرکز جهت توانمندسازی افراد برای داشتن حس مسئولیت پذیری و مالکیت بیشتر در جوامعی که ایجاد می کنند و در آن سهیم هستند” می داند.

 

در روزهای اخیر ، تیترهای اصلی کاربران ردیت شامل افزایش قیمت سهام شرکت خرده فروشی بازی گیم استاپ (GameStop) بوده است.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

همچنین بخوانید : کپی تریدینگ چیست؟ معرفی برترین پلتفرم های Copy Trading


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید