/ اخبار بیت کوین / نبرد بیت کوین (Bitcoin) و فیات ، و افزایش عرضه (M2) به بیش از 18 میلیارد دلار ناشی از اقدامات مقابله با بحران ویروس کرونا

3 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

نبرد بیت کوین (Bitcoin) و فیات ، و افزایش عرضه (M2) به بیش از 18 میلیارد دلار ناشی از اقدامات مقابله با بحران ویروس کرونا

نبرد بیت کوین (Bitcoin) و فیات ، و افزایش عرضه (M2) به بیش از 18 میلیارد دلار ناشی از اقدامات مقابله با بحران ویروس کرونا

در هنگام نصف شدن عرضه بیت کوین (Bitcoin) ، واکنش شدید بانک مرکزی فدرال رزرو آمریکا به بحران کروناویروس ، موجب افزایش شدید عرضه دلار ایالات متحده شد.

 

نبرد بیت کوین (BTC) و پول فیات ، موجب تورم بیشتر شده است و بحران کروناویروس سیاست های اقتصادی را مختل کرده است.

در این رابطه بخوانید‌ : ارز دیجیتال تتر چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

 

نمودار عرضه پول (M2) ایالات متحده در مقایسه با بزرگترین کریپتوکارنسی نشان می دهد در حالی که یکی در حال ایجاد توازن در میزان عرضه خود بوده است ، دیگری در حال تشدید میزان عرضه است.

 

بیت کوین (BTC) پایدار ، دلار پارابولیکی

رابرت بریدلاو (Robert Breedlove) ، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری دارایی دیجیتال (Parallax Digital) ، نمودار مسیرهای متفاوتی را که توسط فیات و بیت کوین (Bitcoin) از زمان بحران کروناویروس طی شده منتشر کرده است.

 

طرح ثبات عرضه بیت کوین (Bitcoin) که تعداد کوین های جدید صادر شده در هر 2016 بلاک را نصف می کند  با چاپ پول انبوه در ایالات متحده و کشورهای دیگر به طور همزمان رخ داده است.

 

آخرین کاهش عرضه بیت کوین (Bitcoin) در قالب رویداد هالوینگ در ماه می انجام شد. در همین حین ، بانک های مرکزی همچنان برنامه های محرک اقتصادی را اعلام می کنند که موجب افزایش عرضه پول می شود.

 

در نتیجه  بیت کوین (Bitcoin) نوعی “منحنی مسطح” را نشان می دهد که دولت ها مایل بودند در موارد ابتلا به کروناویروس ببینند ، و در صدد دستیابی به آن اقدام به چاپ انبوه پول کردند.

همچنین بخوانید : ارز دیجیتال میکر (Maker) چیست؟ و چه مزایایی دارد؟

 

بریدلاو اظهار داشت : “مسطح شدن منحنی عرضه بیت کوین (Bitcoin) در برابر عرضه پول M2 دلار ایالات متحده ، پس از این چه اتفاقی خواهد افتاد؟”

عرضه پول M2 دلار در مقابل بیت کوین(Bitcoin)  . منبع: رابرت بریدلاو / توییتر

 

عرضهM2  ، به میزان عرضه پول M1 به اضافه “مجموعه وسیع تری از دارایی های مالی که عمدتاً توسط خانوارها نگهداری می شوند” اشاره دارد. در حال حاضر ، عرضه M2 به میزان 18.115 تریلیون دلار است که از ماه مارس 2.4 تریلیون دلار افزایش یافت.

 

هیچ بحرانی برای پول سخت وجود ندارد

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد ، روند بهبود بیت کوین (Bitcoin) از زمان سقوط قیمت آن که چند ماه پیش رخ داد ، نشان دهنده مقاومت موجود در پروتکل خودمختار است.

 

بازدهی سه ماهه دوم سال ، 50 درصد افزایش یافته است و بیت کوین (BTC) را به بهترین وجه از یک دارایی کلان تبدیل کرده است. تحلیل های اخیر همچنین شباهت هایی را بین شرایط فعلی بازار و حرکات تاریخی بیت کوین (Bitcoin) در پایان بازار نزولی نشان داده است.

 

بر اساس یک پیش بینی حتی ممکن است BTC / USD طی چند هفته به 75،000 دلار برسد ، به دلیل روند بهبودی که دقیقاً مشابه سال 2013 است.

 

با این وجود فیلب فیلب (filbfilb) ، تحلیلگر کوین تلگراف اظهار داشت همه معتقد نیستند که در شاخص های کوتاه مدت روند قابل اطمینانی وجود داشته باشد و دستیابی به سطح پشتیبانی 10،000 دلار از نظر اکثر معامله گران همچنان بعید به نظر می رسد.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید