/ اخبار آلت کوین ها / مدیر ارشد فنی بیتفینکس : آرام باشید ، تتر (Tether) هدف بعدی (SEC) نخواهد بود

زمان مطالعه : 5 دقیقه

مدیر ارشد فنی بیتفینکس : آرام باشید ، تتر (Tether) هدف بعدی (SEC) نخواهد بود

مدیر ارشد فنی بیتفینکس : آرام باشید ، تتر (Tether) هدف بعدی (SEC) نخواهد بود

پائولو آردوینو (Paolo Ardoino) می گوید تتر (Tether) روند قانونی را رعایت کرده و هدف تحقیقات (SEC) نخواهد بود.

 

آردوینو ، مدیر ارشد فنی بیتفینکس ، این هفته در توییتر خود نگرانی هایی مبنی بر اینکه تتر (Tether) می تواند هدف بعدی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده باشد را برطرف کرد.

در این رابطه بخوانید‌ : روش جایگزینی با کارمزد (RBF) چیست؟

 

آردوینو در پاسخ به توییت کی یانگ جو (Ki Young Ju) مدیر عامل شرکت کریپتوکوانت (CryptoQuant) ، گفت که تتر (Tether) به مقررات KYC / AML که توسط شبکه نظارت بر جرایم مالی یا (FinCEN) تنظیم شده ، پایبند است. به عبارت دیگر ، افرادی که می گویند تتر (Tether) هدف قانونگذاران خواهد بود فقط ترس ، عدم اطمینان و تردید را در بازار گسترش می دهند.

 

کی یانگ جو با انتشار توییتی گفته بود: “اگر تتر (Tether) هدف بعدی (SEC) باشد ، بر روند صعودی فعلی تاثیر بسیار بدی خواهد گذاشت زیرا این بازار به شدت متکی به تتر (USDT) است.”

 

پاسخ آردوینو : “یادآوری: تتر (Tether) از تمامی قوانین (FinCEN) پیروی کرده و قانونگذاری شده است. قوانین KYC / AML به طور دقیق برای همه کاربران تتر (Tether) اعمال می شود. این اظهارات فقط موجب ترس و عدم اطمینان و تردید در بازار می شود. از خود بپرسید چه کسی از انتشار چنین اطلاعات غلطی سود می برد؟”

گرچه اشاره آردوینو به پایبندی تتر (Tether) به قوانین KYC / AML کاملا درست است ، اما نگرانی اصلی کی یانگ این است که این استیبل کوین ممکن است قوانین اوراق بهادار را نقض کرده باشد ، به خصوص اگر ذخایر دلار آن کافی نباشد.

 

در سال 2019 ، دادستان کل نیویورک ادعا کرد که تتر (Tether) و شرکت پردازشگر پرداخت آن ، بیتفینکس اقدام به عرضه اوراق بهادار ثبت نشده کرده اند. وی همچنین ادعا می کند که شرکت ها تتر (USDT) را به سرمایه گذاران وام داده اند ، و این موضوع سو ظنی را ایجاد می کند که کوین ها به طور کامل با ذخایر دلار آمریکا پشتیبانی نمی شوند.

 

همچنین بخوانید : ارز دیجیتال ایاس (eos) چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

چندین سال است که بحث های بسیاری پیرامون تتر (USDT) که گفته می شود پشتوانه آن دلار آمریکا است صورت می گیرد. در سال 2018 ، استاد مالی دانشگاه تگزاس ، جان گریفین (John Griffin) و امین شمس (Amin Shams) استادیار دانشگاه اوهایو در یک مقاله تحقیقاتی اظهار داشتند که تتر (USDT) برای دستکاری قیمت بیت کوین (BTC) مورد استفاده قرار گرفته و قیمت آن را تا 20000 دلار افزایش داده است.

 

تتر(Tether)  و بیتفینکس در سال 2018 از سوی کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده احضار شدند تا این موضوع را اثبات کنند که تتر (USDT) با ذخایر دلار پشتیبانی می شود. علیرغم این اتهامات ، هیچ یک از شرکت ها به هیچ تخلفی متهم نشده اند.

 

بسیاری از افراد در جامعه ارزهای دیجیتال منتظر سقوط دومینو وار بعدی پس از شکایت (SEC) از ریپل به اتهام عرضه اوراق بهادار غیرمجاز هستند. ریپل این فرصت را خواهد داشت که از خود در دادگاه دفاع کند.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید