/ فین تک های ارزهای دیجیتال / مدیرعامل هایپرچین کپیتال (HyperChain Capital) می گوید اکوسیستم دیفای (DeFi) فرصت های سرمایه گذاری بسیاری را ارائه می دهد

زمان مطالعه : 5 دقیقه

مدیرعامل هایپرچین کپیتال (HyperChain Capital) می گوید اکوسیستم دیفای (DeFi) فرصت های سرمایه گذاری بسیاری را ارائه می دهد

مدیرعامل هایپرچین کپیتال (HyperChain Capital) می گوید اکوسیستم دیفای (DeFi) فرصت های سرمایه گذاری بسیاری را ارائه می دهد

مدیرعامل هایپرچین کپیتال (HyperChain Capital) اظهار داشت دیفای (DeFi) فرصت های بالقوه رشد و سرمایه گذاری را برای این شرکت مدیریت دارایی های دیجیتال فراهم می کند.

 

وی گفت: امور مالی غیر متمرکز یا (DeFi) فرصت های بالقوه رشد و توسعه را ارائه می دهد.

در این رابطه بخوانید‌ : الگوریتم اجماع اثبات سوزاندن چیست؟ و چگونه کار میکند؟

 

استلیان بالتا (Stelian Balta) مدیر عامل هایپرچین کپیتال (HyperChain Capital) اظهار داشت دیفای “فرصت عظیمی برای رشد فراهم می کند” و اینکه ارزهای دیجیتال و بلاکچین (blockchain) مواردی هستند که این شرکت به استفاده از آنها علاقه مند است.

 

وی گفت: “من معتقدم كه فضای دیفای فرصت عظیمی برای رشد فراهم می کند و یكی از رهبران فضای دیفای ، کایبر نتورک (Kyber Network) به تازگی از مرز 1 میلیارد دلار در خصوص حجم معاملات عبور كرده است و ارزش بازار آن بیش از 300 میلیون دلار است كه به نظر من کمتر از میزان واقعی است. همچنین ، ما فکر می کنیم بهترین پلتفرم ها برای ایجاد بازی های بلاکچین (blockchain) ، پلتفرم هایی مانند (Wax.io) هستند که از فناوری های (EOSIO)  استفاده می کنند. به تازگی (Wax) کالاهای مجازی (Topps) را نیز اضافه کرده است و (Topps) معتبرترین تولید کننده کارت های معاملاتی در جهان برای (MLB) ، (Star Wars) ، (WWE) و (Garbage Pail Kids) است. ما به پتانسیل اکوسیستم دیفای و بازی های بلاکچین (blockchain) باور داریم و اثبات این عقیده نیز سرمایه گذاری هایی است که در این زمینه انجام داده ایم و همچنان انجام خواهیم داد. ”

 

بالتا خاطرنشان كرد كه یک دارایی “پوشش تورم” مانند بیت کوین (Bitcoin) در سبد سهام می تواند میزان خطر را كاهش دهد ، خصوصا به این دلیل كه در حال حاضر ارزها در آستانه سقوط قرار دارند. وی افزود “در بلند مدت صعود بازار كریپتو را پیش بینی می کنم ، به خصوص در بخش دیفای و به همین دلیل است كه ما همچنان به سرمایه گذاری خود ادامه می دهیم ، تا در اكوسيستم كریپتو کسب و کار خود را بهبود و توسعه دهیم.”

 

شرکت هایپرچین (HyperChain) مستقر در سنگاپور بر سرمایه گذاری در پروژه های مبتنی بر بلاکچین (blockchain) و پروتکل های غیرمتمرکز تمرکز دارد. این شرکت بیش از 2 میلیون دلار در فانتوم (Fantom) سرمایه گذاری کرده و یکی از بزرگترین هولدرهای توکن های تزوس (Tezos) است.

 

همانطور که قبلاً توسط کوین تلگراف گزارش شده بود ، در ماههای گذشته چندین پروژه در کایبر (Kyber) از طریق دیفای اجرا شده است ، از جمله بلاکچین حریم خصوصی (Incognito) که یک ویژگی حفظ حریم خصوصی را در کایبر نتورک عرضه کرده است.

 

همچنین بخوانید : رول آپ بلاکچین چیست؟ معرفی انواع rollup ها

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین