/ اخبار اتریوم / مدیرعامل شرکت سلسیوس: اتر (Ether) هم اکنون از بیت کوین (Bitcoin) پیشی گرفته است

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

مدیرعامل شرکت سلسیوس: اتر (Ether) هم اکنون از بیت کوین (Bitcoin) پیشی گرفته است

مدیرعامل شرکت سلسیوس: اتر (Ether) هم اکنون از بیت کوین (Bitcoin) پیشی گرفته است

الکس مشینسکی (Alex Mashinsky) ، مدیر عامل سلسیوس نتورک (Celsius Network) اظهار داشت اتر (Ether) هم اکنون شروع به پیشی گرفتن از بیت کوین (Bitcoin) کرده است.

 

طبق گفته مشینسکی بیت کوین (BTC) ، بزرگترین ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار شروع به از دست دادن سلطه بازار نسبت به اتر (ETH) کرده است.

در این رابطه بخوانید‌ : ارز دیجیتال مونرو (XMR) چیست؟

 

وی طی مصاحبه روز دوشنبه با کیتکو نیوز (Kitco News) اظهار داشت اتر (Ether) هم اکنون در شاخص “flippening” ، یا سناریوی فرضی که در آن از بیت کوین (Bitcoin) به عنوان ارز دیجیتال برتر فراتر می رود از بیت کوین (Bitcoin) پیشی گرفته است.

 

مشینسکی گفت این امر در حال حاضر در سلسیوس اتفاق افتاده است: “ما حدود 17 میلیارد دلار سرمایه یا کوین مشتری را مدیریت می كنیم و کوین شماره یك ما اتریوم (Ethereum) است.”

 

مشینسکی همچنین پیش بینی کرد اتر (Ether) تا سال 2022 یا 2023 از نظر ارزش بازار به طور کامل از بیت کوین (Bitcoin) پیشی بگیرد:

 

“این روند پیشرفت هم اکنون نیز اتفاق افتاده است. اتریوم (Ethereum) در حال حاضر در سلسیوس از بیت کوین (Bitcoin) پیشی گرفته و من فکر می کنم ارزش بازار آن نیز طی یکی دو سال آینده از بیت کوین (Bitcoin) فراتر خواهد رفت. این روند در بازارهای گسترده تر نیز اتفاق می افتد. ”

 

مشینسکی در ادامه اظهار داشت عامل اصلی این اتفاق در آینده تفاوت بین موارد استفاده از بیت کوین (Bitcoin) و اتر (Ether) خواهد بود. به گفته او ، کاربرد اصلی بیت کوین (Bitcoin) ابزاری برای ذخیره ارزش است ، در حالی که کاربرد اصلی اتر (Ether) ، ییلد فارمینگ ، سهام گذاری یا قفل کردن دارایی در ازای دریافت پاداش است.

 

همچنین بخوانید : کلاهبرداری راگ پول (rug pull) چیست؟

وی گفت”ییلد فارمینگ دارای پایگاه کاربری گسترده تری است. بنابراین من فکر می کنم به مرور زمان پذیرش گسترده تر اتریوم (Ethereum) نسبت به بیت کوین (Bitcoin) را مشاهده خواهیم کرد. اما بدیهی است که هر دوی آنها بلاکچین های منحصر به فردی هستند و شاهد پذیرش گسترده هر دو خواهیم بود ، فقط یکی از دیگری فراتر خواهد رفت. ”

 

سلسیوس نتورک که در سال 2018 راه اندازی شد ، یک پلتفرم وام دهی و دریافت وام غیرمتمرکز است که به کاربران امکان می دهد با انتقال کوین های خود به کیف پول سلسیوس و دریافت دلار یا استیبل کوین در مقابل وثیقه کریپتوی خود ، پاداش دریافت کنند. این پلتفرم توکن (CEL) خود را اجرا می کند که یک کوین (ERC-20) مبتنی بر شبکه اتریوم (Ethereum) است.

 

بیت کوین (Bitcoin) به عنوان قدیمی ترین و برترین ارز دیجیتال جهان ظهور کرده و از نظر ارزش بازار بر آلت کوین هایی مانند اتر (Ether) تسلط دارد. اتر (Ether) ، دومین ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار در سال 2015 عرضه شد و هنوز از نظر ارزش بازار نتوانسته از بیت کوین (Bitcoin) پیشی بگیرد.

 

در زمان نگارش این مطلب ، طبق داده های کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) ، سهم بیت کوین (Bitcoin) از بازار کریپتو که به آن نرخ تسلط بیت کوین (Bitcoin) نیز گفته می شود حدود 44.6 درصد است ، در حالی که سهم اتر 18.5 درصد است.

نمودار تسلط بیت کوین. منبع:  CoinMarketCap

مشینسکی تنها کسی نیست که فکر می کند اتر (Ether) از نظر ارزش بازار از بیت کوین (Bitcoin) پیشی میگیرد. هفته گذشته ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital) ، مایک نووگراتز (Mike Novogratz) نیز پیش بینی کرد که اتر (Ether) می تواند روزی به برترین ارز دیجیتال جهان تبدیل شود.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین