/ اخبار آلت کوین ها / قیمت لایت کوین (LTC) پس از انتشار گزارش اشتباه پذیرش والمارت 35 درصد افزایش یافت

زمان مطالعه : 5 دقیقه

قیمت لایت کوین (LTC) پس از انتشار گزارش اشتباه پذیرش والمارت 35 درصد افزایش یافت

قیمت لایت کوین (LTC) پس از انتشار گزارش اشتباه پذیرش والمارت 35 درصد افزایش یافت

قیمت لایت کوین (LTC) اوایل روز دوشنبه به بیش از 237 دلار افزایش یافت. این صعود در پی گزارش های اشتباه رسانه ها مبنی بر اینکه والمارت (Walmart) در همه وب سایت های خود گزینه پرداخت از طریق این ارز دیجیتال را ارائه می کند رخ داد.

 

رسانه هایی مانند (CNBC) ، رویترز ، (Decrypt) و برخی دیگر روز دوشنبه گزارش دادند والمارت قصد دارد در وب سایت های خود از اول اکتبر پرداخت با لایت کوین (LTC) را در راستای مشارکت با بنیاد لایت کوین ، سازمان تامین مالی و ترویج پذیرش لایت کوین (Litecoin) ، ارائه کند. به نظر می رسید این گزارش ها بر اساس یک بیانیه مطبوعاتی واحد از سرویس توزیع (GlobeNewsWire) ایجاد شده است. در این نسخه ادعا شده است که والمارت به دلیل ویژگی ارزان تر و سریعتر بودن این توکن و عدم وجود نهاد مرکزی ، لایت کوین (LTC) را برای پرداخت ها انتخاب کرده است.

در این رابطه بخوانید‌ : شیبا اینو چیست و چه کاربردی دارد؟

 

طبق گزارش (CNBC) ، سخنگوی والمارت یک ساعت بعد تأیید کرد گزارش اولیه معتبر نبوده است.

 

داده ها نشان می دهد قیمت لایت کوین (LTC) بلافاصله پس از انتشار این گزارش اشتباه از 175 دلار به اوج ماهانه بیش از 237 دلار رسید و بیش از 35 درصد افزایش یافت. در زمان نگارش این مطلب قیمت لایت کوین (LTC) به 180 دلار کاهش یافت.

 

والمارت با ارزش بازار بیش از 406 میلیارد دلار ، پیش تر اشاره کرده بود که در صدد پذیرش ارزهای دیجیتال است. در ماه آگوست ، این شرکت آگهی استخدام متخصصی جهت پیشبرد استراتژی ارز دیجیتال و نقشه راه محصول خود منتشر کرد ، اما به طور خاص اشاره نکرد که اقدام به پذیرش پرداخت های کریپتو می کند. علاوه بر این ، والمارت از فناوری بلاکچین (blockchain) برای مدیریت زنجیره تامین ، بازارهای مشتری و لوازم هوشمند استفاده کرده است.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین